Hallo, ik weet niet meer precies wanneer mijn laatste menstruatie was. 1,5 week geleden heb ik lichtroze bloed verloren bij het afvegen. Een paar dagen later had ik 1 dag lang bruin verlies. Dit was na 1 dag gewoon helemaal weg. Nu ben ik al bijna een week lang misselijk, hoofdpijn, pijn in de liezen, het gevoel ongesteld te worden. Ik heb een erg opgezette buik maar ben wel bijna 2 kilo kwijt. Vandaag om 4 uur bloed verloren en dacht dus ongesteld te worden (moet ongeveer over een week, grof geschat). Maar na die ene keer heb ik geen bloed meer verloren, alleen een beetje rozig/bruinig met afvegen. Heb ook overgegeven net na het eten en ben erg misselijk. Iemand een idee hoe het zit met die bloeding? Ik heb een spiraal, nu bijna 4 maanden. Tot een week terug nergens last van en wordt gewoon op normale manier ongesteld steeds.
Ik heb zulke klachten nog niet gehad en heb de spiraal bijna 4 maanden. Het is helaas ook dat de klachten niet licht aanwezig zijn maar steeds meer overheersen. Test gaat nog niet dat is te vroeg helaas...
Ik had ook zulke klachten maar bij mij kwam het door het spiraaltje. Wat voor 1 heb je een koperspiraal of de mirena? Ik had de mirena, kreeg hoofdpijn, stemmingswisselingen, misselijk, soms overgeven, vocht vasthouden, haaruitval. Naar de HA geweest die zei dat me lichaam ervan moest wennen. Heb het alsnog 1 jaar volgehouden maar toen was ik er klaar mee en heb hem eruit laten halen 1 week later nergens meer last van en voelde me stukken beter.
Misschien even wennen, of misschien zit t spiraaltje niet goed? Haha sorry geen verstand van. Denk eventjes de huisarts bellen. Succes! Xx
Ik zou voor de zekerheid even testen morgen, dan is dat in ieder geval duidelijk. Hoop dat je klachten snel over zijn, sterkte!
Het is hoe dan ook te vroeg voor een test dus daar heb k nog niks aan. Ik zal even afwachten en dan bel ik de huisarts, als dit door de spiraal komt gaat dat ding eruit.