Hallo allemaal, Ben 28 en ook wij hebben een kinderwens. Heb een mk gehad, 5,5 jaar geleden en sindsdien is het niet meer gelukt om zwanger te raken. Heb onderzoeken gehad en daar kwam niks uit. We konden met iui beginnen maar vanwege aantal dingen niet gedaan, net een nieuw huis en mijn vriend raakte zijn baan kwijt. Moet ook zeggen dat ik het idee van hormonen eng vind. Met de gedacht dat het ook nog spontaan kon gaan hebben we gekozen om de natuur zijn gang te laten gaan. Jammer genoeg tot nu toe zonder succes. We zijn afgelopen 7 mei bij een homepatisch arts geweest en die kwam een aantal blokkades tegen. Met vitamine pillen en tweetal verschillende druppels en met een afspraak voor over 8 weken en de woorden "misschien kom je me wel vertellen dat je zwanger bent" naar huis gegaan. Thuis aan het klussen geslagen en nu nog een week wachten... Hebben meer mensen ervaring met homeopathie? Groetjes Kika28
Hallo Kika28, Allereerst welkom. Ik heb geen ervaring met homeopathie. Misschien zou je met de zoek functie wat berichten kunnen vinden van andere vrouwen/meiden die hier ervaring mee hebben. Ik wens jullie iig veel suc6 met het zwanger worden en ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen hebben. Ik zal voor jullie duimen. Veel liefs SimplyMe
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk gaat het via deze weg lukken om zwanger te raken. Liefs wolly