Ik hoop zo

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lieselore, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselore

lieselore Lid

21 feb 2012
    43
    0
    0
    Ik ben al 4 jaar onthaalouder
    vlierzele
    half februari heb ik een miskraam had, nu half maart heb ik men maandstonden gekregen en ben ik daarna begonnen met ovulatietesten. Op de 2 dagen dat die positief waren hebben we ons huiswerk gemaakt :) Nu heb ik sinds 4 april het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Normaal zou ik rond deze datum dan een innesteling moeten hebben (dus hoop dat het dit is) Verder ben ik gewoon wat moe, maar heb ik geen andere symptomen. Normaal zou ik rond 13 april men maandstonden moeten hebben, dus is het nog wat te vroeg om een test te doen!!! Wat hoop ik zo dat ik terug zwanger ben !!!

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik hoop op een positieve test voor jullie :D

3. fatima26

fatima26 Lid

25 mrt 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    ik zit zoals jou in het zelfde schuitje ook miskraam gehad en ik heb ook "weet de datum niet meer" bruin slijm gehad "sry :)" en ik zou 10 april ongi moeten worden dus het is heel bang afw8en, maar ik moet wel zeggen ben elke morgend wel misselijk dus kweet niet of het in met hoofd zit of het echt werkelijk zo is!!!

en deze nacht ben ik om 12u boven de wcpot gaan hangen verschrikkelijk :( maar mocht ik zwanger zijn neem ik het er heel graag bij

4. lieselore

lieselore Lid

21 feb 2012
    43
    0
    0
    Ik ben al 4 jaar onthaalouder
    vlierzele
    Als je s'nachts al moet overgeven, zal je wel zwanger zijn! Duim in ieder geval.

Ik heb last van lichte buikpijn, en af en toe zijn mijn borsten wat gevoelig, voor de rest heb ik nergens last van !
    Bij mijn vorige zwangerschap ( die eindigde in miskraam) wist ik het voor een test te doen, moest veel plassen, had pijnlijke borsten en ik voelde het gewoon, maar nu weet ik het echt niet !!! Ben bang een test te doen.

Deel Deze Pagina