Ben ik zwanger? Maak hier uw keuze..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ButterflyNova, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63

Hahaha :p

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik denk dat de vrouwen die hier zulke vragen hebben dit doen om steun en/of antwoorden te krijgen.
    Vaak weten ze zelf ook wel ergens dat ze een rare vraag stellen, maar soms moet het er gewoon uit.

Daarom bestaat dit forum toch ook? Voor alle meiden en vrouwen die gewoon hun 'stomme' vraag kwijt willen en steun nodig hebben in hun onzekerheid.

3. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Fijn dit topic. Ik stoor mij aan de titel 'ben ik zwanger?' Er zijn zo verdomd veel van. Kunnen mensen alvorens een topic te openen niet even kijken naar 1 van de vele al geopende topics.

Doe een test dan weet je of je zwanger bent.

Denk je zwangerschap symptomen te hebben ga naar symptomen voor nod topic.

Hou zwanger worden aub een beetje overzichtelijk. Ik kan de helft van de tijd topics die ik graag lees niet terug vinden door al die nieuw geopende topics.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Catlady dan moet je je abonneren op een topic...

5. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    #45 LittleMeStphnie, 14 nov 2014
    Laatst bewerkt: 14 nov 2014

6. Marbella

Marbella Niet meer actief

Logisch dat dit soort topics onder 'zwanger worden' staan, toch? Het is spannend, je wil graag zwanger worden en bent er continue mee bezig, denkt bepaalde dingen te voelen en dus open je hier een topic.

Vreemd om je daar aan te ergeren.

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Volgens mij gaat het vooral om de hoeveelheid. Ik heb even teruggebladerd en gemiddeld worden er ongeveer 3 dezelfde topics per dag geopend. Tuurlijk kan je onzekerheid uitten/ vragen stellen maar het zou handig zijn de topics te clusteren... zoals ik al eerder zei: misschien een vroege/vage klachten topic... ;)

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Helemaal mee eens ... net zoiets als een staatslot kopen dan op de ochtend van de trekking komen vragen of je de jackpot gewonnen hebt.

Ik snap best dat mensen onzeker zijn, maar echt ... er is maar 1 manier en dat is een test. Geen enkel topic zal dat veranderen. Je kunt iemand niet zwanger schrijven

Maar goed, ik mijd zulke topics altijd ...

9. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Prima idee!!!

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind een groot algemeen topic ook wel de beste oplossing ja..

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ben ik ook voor en zoiets is er al volgens mij?

12. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha!

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Eerste symptomen misschien...

Maar dan zou je topic titel een hele goede zijn ts! Eens aankaarten bij beheer misschien

14. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Ja je hebt natuurlijk wel het 'eerste symptomen voor NOD' topic. Maar goed, een ander algemeen topic kan nooit kwaad ;).

Verder snap ik de leden wel die zich afvragen of ze zwanger zijn. Uiteraard weet niemand het antwoord, maar iets van je afschrijven scheelt misschien weer. Ik erger me dan ook niet zozeer aan dit soort berichten, mits ze ECHT openstaan voor mogelijke verklaringen voor de klachten. Maar vaak genoeg zie ik ook topics waar de TS eigenlijk maar één antwoord wil horen: je bent zwanger. Alle andere verklaringen worden dan weggewuifd onder het mom van: 'nee hoor, ik weet 100% zeker dat het mijn ei niet was, want...' en 'nee, ik heb hiervoor nooooit deze steekjes/pijntjes/slijm etc. gehad en nu wel, dus...'. Dan heb ik wel zoiets van: wil je nou echt antwoord hebben of wil je graag jouw gewenste antwoord horen? :p

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, precies dat dus Lana. En natuurlijk wil iedereen dat horen.. maar je hebt er weinig aan als het dan niet zo is..

Deel Deze Pagina