Zojuist een positieve ovulatietest gehad! (En dat terwijl ik dacht hem al gehad te hebben!) Seks hebben we eerder deze avond al gehad. Maar nog steeds weet ik niet was wijsheid is om te doen. Morgen weer te klussen? Onder het mom van "alle kansen benutten". Of overmorgen pas weer? Onder het mom van "betere kwaliteit sperma".
Ik had dat inderdaad ook...denken dat hij toch wel heel positief was, maar de volgende dag echt een mega knaller van een test. Ik heb toen ook gewoon maar alle kansen benut....haha Maar niet diezelfde avond. Ik heb het toen donderdagavond, vrijdagavond, zaterdag de knaltest, zondagochtend geklust! Succes hoor!! Je Ei springt natuurlijk binnen 24-48 uur....dus wanneer dat exact is, dat weet je toch niet...tenzij je het voelt natuurlijk Spannend he!!
Altijd even doorgaan je ei springt binnen 48 uur dus het kan zomaar zijn dat je alsnog je ei mist, alhoewel sperma wel even overleeft natuurlijk.p Maar ik persoonlijk zorgde ervoor dat we zeker lang genoeg doorgingen. Gewoon voor de zekerheid en ach zo erg is het niet toch
ik zou nog even doorgaan. na positieve ovutest springt hij 24-48 uur wanneer weet je nooit precies en daarna blijft hij nog 12 uur leven