Hallo dames, Ik ben nu in ronde 5, en was heel zeker van mijn zaak.. We willen een kindje en we gaan er helemaal voor.. Alleen deze maand ben ik zo angstig.. Gaat het allemaal lukken zou het kindje wel gezond zijn.. Ik weet niet de domste vragen komen in mij op! Ik merk ook dat ik wat emotioneler ben dan eerst... Weet niet wat ik ermee aan moet.. Ik heb deze maand wat krampjes en steekjes.. en mijn borsten zijn wat gespannen.. ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor.... weet alleen dat ik me doodsbenauwd voel Liefs...
Misschien zwanger? ja ik weet het niet hoor.. maar wie weet klinkt wel als symptomen emo/ gespannen borsten. Maar wil je geen valse hoop geven.. je lichaam kan je ook erg voor de gek houden.. Gewoon testen over 5 daagjes..
Wat spannend! En over vijf dagen kun je testen. Ik weet een beetje wat je bedoeld, ik kan volgende week ook testen. Gisteravond in bed kreeg ik ook ineens de angst, terwijl mocht het zo zijn is het meer dan welkom. Hoop op een positieve test voor je! Succes!
Bedankt voor de snelle reacties... Had net weer iets vreemds.. in plaats van wittig afscheiding was het nu beige/bruinig... Heel vreemd.. kan namelijk nog niet een ongi zijn... Liefs..
Mich18, misschien komt het idd wel door de hormonen dat je zo in tweestrijd zit met jezelf. Ik ben niet zwanger nog en wil het super graag, droom er al jaren van om moeder te worden, maar vind het aan de andere kant echt SUPER eng gwoon! Ook de dingen die jij opschrijft, is het wel gezond, kan ik het wel aan, enz enz. Hoewel op andere momenten heel nuchter ben en heel zeker van mn zaak. Achjaa tis ook niet niks!!
Hey! Ook ik herken dat gevoel hoor... Heb die twijfels ook enorm; wil ik dit wel, zit er voor de rest van mn leven aan "vast", kan ik wel een goede moeder zijn etc... Ben vorig jaar zwanger geweest, maar dat eindigde in een MA en daarna wist ik zeker dat ik het wilde! Maar nu is het alweer een tijdje geleden en het verdriet om de MA is er nog steeds hoor, maar ook de twifels slaan wel weer toe. Gelukkig zijn er ook momenten dat ik mezelf helemaal verliefd zie zijn op zo'n klein babytje! De een weet het vanaf zn twaalfde al zeker en de ander heeft er wat langer voor nodig om er aan te wennen. Succes met je gevoelens! Groetjes Pasjuh.
@ skaya het is inderdaad niet niks... Maar ik ben ook nog vrij jong... terwijl ik al jaren een kinderwens heb.. ik wist dat ik vroeg mama wilde worden... Maar ik weet dat anderen ook stomme reacties zullen gaan geven... en dat maakt me ook zo aan het twijfelen.. Al weten wij wel beter... Ik weet zeker dat ik een goede mama zou zijn ondanks mijn leeftijd.. @ pasjuh wat vervelend voor je... hopelijk mag je snel genieten van een klein hummeltje.. In wat voor ronde zitten jullie nu? Liefs.
Hey! Ik zit inmiddels in ronde...uhhhh... 8! Heb in juni gehoord dat het niet goed was en heb pas in juli een curettage gehad, dus ik reken vanaf juli. Heb wel iedere maand weer goede hoop hoor en moet zeggen, dat hoe langer het duurt, hoe meer ik het "los" kan laten! Hopelijk kun je dat twijfel gevoel snel loslaten en er voor gaan! Maar zoals je zelf al zegt; je bent nog jong en ik zou zeggen; wel genoeg genieten hoor eerst! Groetjes Pasjuh.