Heb nu sinds 2 dagen vreselijke hoofdpijn... Vooral s´middags. Maar mag natuurlijk geen aspirine of ibuprofen nemen... Iemand andere tips???
Hoe ver ben je? Als je de 25 weken bent gepasseerd zou ik wel even je vk bellen erover. Je haar wassen met koel water kan verlichting geven. Ook drukken/masseren op de zere plekken op je hoofd. Beterschap in ieder geval!
je mag gewoon paracetamol nemen! En ik heb er rond de 25e week ook erg last van gehad bleek dat ik niet voldoende dronk! Maar ik zou zeker even de vk bellen als het aan blijft houden!
Je kunt gewoon paracetamol nemen hoor! Heb zelf ook veel hoofdpijn gehad, maar het is vanzelf over gegaan . In die periode heb ik ook gewoon paracetamol geslikt. Verder (als het kan) even gaan liggen en even wat rust nemen, zakt het vaak ook al van af. En zoals Annet hierboven zei... Het kan ook zijn dat je een beetje te weinig drinkt, deed ik namelijk ook
Ik krijg erge hoofdpijn van koffie op het moment, tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik er weken over gedaan om erachter te komen dat ik gewoon daar mee moest stoppen.
Hier ook veel hoofdpijn. Enorm veel drinken helpt. En als je dat fijner vindt heeft de AH paracetamol zonder caffeïne. Helpt wel minder goed...
Heb t laatst ook een paar dagen gehad. Veel rust paracetamolletje en drinken. Ineens was het weer weg. ! Was wel erruugggg vervelend.