Laatste menstruatie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ylaisa2008, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Dag meiden,

Ik open even een nieuw onderwerp, omdat ik even iets wil weten..want ik ben echt een leek op dat gebied.
    Mbv de calculator moet je aangeven wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie is geweest.
    Bij mij is dat officieel 25mei, echter heb ik de pil toen doorgeslikt dus heb mn ongi toen niet gehad..maar geldt deze dag dan nog wel als de eerste dag van je laatste menstruatie?

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    er moet echt bloed uit komen....du niet fictief...snap je..als ik nu eigenlijk onig moet worden dan kan ik pas zeggen dat ik ongi ben als ik ook daadwerkelijk bloed...als dat bij jou een week later is dan moet je die invullen..snapie?

3. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    ja maar ik heb mn pil doorgeslikt..als ik deze niet had doorgeslikt was ik het gewoon op 25mei geworden.
    Ik vraag dit omdat ik dit moest invullen in de calculator...dus heb ik 25 mei aangehouden, er komt uit dat ik dan op 13 juni een innesteling heb gehad ( als ik zwanger zou zijn )...en wat blijkt nou ( heel toevallig )..13 juni heb ik een licht roze drupje gehad..dacht dat mn ongi dat weekend wel zou doorkomen..maar tevergeefs..zondag alleen beetje bruin..en nu al bijna een week overtijd.
    Zondag ga ik weer testen..en heel toevallig stond dit ook bij de calculator.
    Gr.

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga even eerlijk zijn wat ik denk als je dat goed vind: ;)

ik denk dat je gewoon aan het ontpillen bent..en jah het kan echt zo zijn dat je zwanger bent....maar een innesteling voel/merkt niet iedereen en het zou ook heel toevallig zijn als je net dei dag dat hebt..maar goed ik ga vet har d voor je duimen dat er een kleine spruit in je buik groeit...

nog een vraagje heb je nu helemaal geen ontrekkings bloed gehad na het stoppen met de pil....dus toen je stopte 2 of 3 dagen later een ongi? :(

5. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    nee ben helemaal niet ongi geworden..en ontpillen?..ik ben nooit gestopt met de pil..

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dus als ik het geod begrijp....je hebt de pil door geslikt en wilde kijken of je ongi werd maar dat werd je niet?

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    en als je dan wilt kijken naar je calcutator dan zul je toch even na moeten denken waneer je dan wel voor het laatst ongi bent geworden want dan moet je daar vanuit gaan...en je had al wel getest?

8. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    ik heb de pil een maand lang doorgeslikt..dus gewoon 1 maand ongi overgeslagen..in het verleden vaker gedaan vanwege vakantie etc ;)..mn laatste pil afgelopen 11juni geslikt en 15 juni zou ik ongi moeten worden..niet dus..
    Vrijdag 13juni licht roze drupje en zondag 15juni bruinig..toen dacht ik dat ik ongi zou worden..begint meestal zo..en hevige ongi krampen..maar nog steeds niks..
    Moest eigenlijk gisteren weer beginnen met de pil ( nieuwe strip ) maar naar dokter geweest en die zei dat ik niet meer verder mocht want als ik wel zwanger blijk te zijn kan het schadelijk wezen. Nu zondag testen...

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej...dus dan weet ik echt niet wat je moet invullen in een calculator...die gaan uit :) van geplande zwangerscahppen denk ik....

Nou ik hoop dat je zondag (net als ik) duidelijkheid krijgt...

10. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Nog altijd een negatieve test en klachten blijven..borsten worden gevoeliger..nog altijd de krampen en de zere onderrug.
    Sinds gister meer wiitte afscheiding..
    En ben er af en toe heilig van overtuigd dat ik zwanger ben.
    Ik gooi er vanavond maar weer een test achteraan.
    En jij Lynn?

11. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    volgens mij is ze niet zwanger want ze krijgt geen ei

12. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik had precies hetzelf als jij toen ik nog de pil slikte en ook doorslikte! Als je hem vergeet of niet goed slik of wat dat ook wat de pil ontrouwbaar maakt, kun je klachten hebben! Ikzelf heb alles gehad wat ik maar krijgen kon..
    Dus ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je zwanger bent, maar hoop het wel voor je.

13. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    hoest nu met jou?

Deel Deze Pagina