hallo, Ik weet het allemaal niet zo goed. Ik heb sinds de laatste keer met me vriend (ook tevens de 14e dag van me cyclus) ontzettend last van me rug en een druk op me buik. Ook heb ik niet echt trek en loop ik al een paar dagen met hoofdpijn rond en daarvan ook 2 waarin ik duizelig en misselijk was. momenteel heb ik nog steeds rugpijn en af en toe hoofdpijn. Zijn dit zwangerschapsymtomen? Of houd ik me zelf voor de gek? Ik ben dit gevoel in me lichaam namelijk helemaal niet gewend. Ik hou ook altijd me buik in maar krijg door de druk en het rare gevoel in me b uik dat niet voor elkaar. OOk moet ik veel naar de wc en ben ik erg moe elke keer. Daarbij heb ik gewoon veel dorst en telkens het idee dati k meer moet drinken. Zijn dit tekenen of niet ik wee thet namelijk niet.
Het kúnnen symptomen zijn ja, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden Ik zou wachten tot je NOD en dan testen
hoi juud 21 hier echt precies hetzelfde echt helemaal maar heb nog geen test gedaan het is nog te vroeg ! Maar om eerlijk te zijn heb ik elke maand wel verschijnselen waardoor ik hoop heb ! was afgelopen maand zelfs 2 dagen overtijd ... maar helaas. Ik durf er dus maar niet te veel op te hopen want zonder positieve test valt het elke maand toch weer tegen... veel succes ! hoop voor jou en mij dat het nu wel ok is ....
Jaah wat vervelend joh dat het dan elke maand weer mis is zeg! Ben je al lang bezig met proberen zwanger te worden? Jah kijk ik had gelijk het gevoel dat er in me buik iets is wat niet klopt. En dat heb ik nog steeds normaal heb ik dat nooit. MAar dit gevoel ken ik ook gewoon inet. Ook heb ik telkens honger en kheb allemaal pukkels enz word er ni goed van jo! Maar hoop voor je dat het goed zit!
hier was het helaas weer niks dus lekker ff janken en weer op naar de volgende ronde ! Meid ik hoop echt voor jou dat het zo is zal zeker voor je duimen ! alle bovenstaande klachten had en heb ik nu ook nog maar het zijn er wel die er op kunnen wijzen dat het zo is dus meid blijf er in geloven !
hier was het helaas weer niks dus lekker ff janken en weer op naar de volgende ronde ! Meid ik hoop echt voor jou dat het zo is zal zeker voor je duimen ! alle bovenstaande klachten had en heb ik nu ook nog maar het zijn er wel die er op kunnen wijzen dat het zo is dus meid blijf er in geloven !
jaah maar het is niet zo dat ik echt zwanger wil worden hoor! Maar weh ebben allebij zo iets als het wel gebeurt dan gebeurt het wel. Maar niet dat we echt dat we er heel erg mee bezig zijn ook omdat me vriend op uitzending moet in de december dus. Ook ben ik nog jong dus heb nog alle tijd! Wel vervelend voor je dat het weer niets is zeg! Jammerb en je al lang bezig?
Hoi, Ben nieuw hier. Mijn vriend en ik zijn nu voor de eerste keer aan het proberen geslagen om zwanger te worden. Het probleem is dat ik een redelijk onregelmatige cyclus heb, dus het is een beetje raden naar de eisprong . Maar na het vrijen vorige week kreeg ik de dagen nadien last van behoorlijk wat slijmverlies. Zo dit dan wel mijn eisprong geweest kunnen zijn? Heb ook best wel bang om zo zwangerschapssymptomen te krijgen en dan teleurgesteld te worden. Kan je je zo inbeelden dat je zwanger bent als je dat wil dat je schijnzwanger zou kunnen worden? Of komt het zo ver meestal niet?
Daar heb ik dan ook wel een beetje schrik voor. dat je al de symptomen hebt en dat het dan maar allemaal een gedacht is. Over schijnzwangerschap weet ik niets, dus hopen we dat we daar nooit mee te maken moeten krijgen. Momenteel heb ik ook alle symptomen, dus hoop als ik volgende week een testje doe dat ik dan wat opfleur.
jaah dames . Ik heb last van borrelende darmen en steken en drukkend gevoel in me buik. EN verlies ook nog eens heeel veel slijm wat ik niet thuis kan brengen. Ik heb wel een test gedaan maar dei was negatief. WAt moet ik nu weer een test doen?
jaah dames . Ik heb last van borrelende darmen en steken en drukkend gevoel in me buik. EN verlies ook nog eens heeel veel slijm wat ik niet thuis kan brengen. Ik heb wel een test gedaan maar dei was negatief. WAt moet ik nu weer een test doen?
Je bent al 8 dagen overtijd? Kan je dan geen bloedtest laten doen bij de HA? Vanaf dan moet het toch al in je bloed te zien zijn. Ik duim in elk geval
ik heb donderdag een test gedaan. Maar die was negatief het was een goedkope test van de etos is die wel betrouwbaar? en een vriendin van mij had de 1e test ook negatief dus ik weet het niet
Uhhm iemand zei iets over schijnzwanger wezen?Ik ben schijn zwanger geweest... Mijn vriend zei tegen mij :" oww valt me op dat je savonds misselijk bent" De dag daarna gelijk googlen en alle synptomen op zoeken van een zwangerschap... Had ik niet moeten doen: Alle symptomen kreeg ik ineens zelfs de symptomen die je pas later krijgt!Misselijk,steeds moeten eten,krampjes enz Dus ik een test doenositief! Dus ik was zwanger?NEE ik heb de test verkeerd uitgevoert op de kop in de wcrol gezet...(vaag maar waar!) Ik naar de gyn die vond niks maar ook niks geen kindje! Ze zei wel dat het misschien opgenomen kon zijn door mijn lichaam en dus had meegemaakt wat heel veel vrouwen meemaakte,maar door andere testen die niet zo gevoelig waren niet mee kregen... Oww de test was van etos ik raad het af om dat al heel vroeg tegaan gebruiken voor je nod (voor het geval het toch fout gaat) Ik hou het op schijn zwanger! Gr ikke
oke ik kan schijnzwanger zijn. Maar is het dan niet heel gek dat ik alle symtomen heb voordat ik ooit bedacht kan ik zwanger zijn? daarbij heb ik veel slijmerige afscheiding die bij een zwangerschap hoort. Ik vind het raar allemaal hoor. En die test heb ik an me nod gedaan altans jah
Owww maar een eisprong bv kan je ook ongi pijn geven of ziek maken en wat het nog meer kan geven is een elastische slijmerige troepje... Maar je was niet bezig om een kindje temaken,hoe voel je je nu dan als het misschien wel zo is dan?
ik voel me gewoon totaal anders ik ken dit gevoel in me buik helemaal niet joh. En me ei heb ik al gehad. maar goed ik weet het ook ni hoor.
Het is zoiezo een stress periode allemaal samen ik weet hoe jij je voelt,je moet je tijd gunnen om eraan te wennen. Maar ik geef je de tip om je nod aftewachten en je dingetjes blijven doen (makkelijk gezegt als gedaan i know) Want als je besluit om bv na een toch door tegaan met een kindje te krijgen,dan kan je die stress beter voor komen... Al slaag ik zelf daar nu pas na 6 mnd proberen een beetje in hihih Wanneer is je nod?of ben je overtijd? groetjes ikke
hoi hoi zoals je kan zien ben ik al een week overtijd nu. Dus vandaar. En stress jah maar krijg je dan van die gekke verschijnselen. Ik zie trouwens ook straie streepjes op me buik en dat vind ik gek terwijl ik niets ben aangekomen maar zelfs iets ben afgeallen. jah je betn ook bezig?