Ben ik zwanger of houd ik me zelf voor de gek?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door juud21, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ja met het ont(prik)pillen al 14 mdn maar zonder nu 6 mnd.
    sry ik keek niet goed naar je balkje...Heb je al een test gehaalt toevallig?Of een afspraak gemaakt met de huisarts?
    Want dit gestress is niet goed voor je (wat ik net ook zei sry val in herhaling hihih) en als je het weet kan je beter je dachten op een rijtje zetten...
    Gr ikke

2. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    muziekdocente, tandartsassistente
    Hasselt
    haha geef ni da tje in herhaling valt. Nou vorige week heb ik getest ik was toen 2 dag overtijd dus met die etos test getest maar was negatief. En id dhet gestress is ni goed voor me. Ik wil straks eingelijk een nieuwe test gaan halen. WAnt een vriendin an me had dus ook eerst een nega test en na een aantal dagen ene positieve test. DUs ik weet niet. Maar het gaat bij jou nog ni echt lekkr?

Je man/vriend hoelang zijn jullie samen?

3. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    Hasselt
    haha geef ni da tje in herhaling valt. Nou vorige week heb ik getest ik was toen 2 dag overtijd dus met die etos test getest maar was negatief. En id dhet gestress is ni goed voor me. Ik wil straks eingelijk een nieuwe test gaan halen. WAnt een vriendin an me had dus ook eerst een nega test en na een aantal dagen ene positieve test. DUs ik weet niet. Maar het gaat bij jou nog ni echt lekkr?

4. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    Hasselt

5. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    Hasselt

6. puzzcat24

We zijn nu 2 jaar samen en we kennen elkaar al 4 jaar :D
    En ik zou het wel doen hoor een testje halen,elke 2 dagen na je nog verdubbelt je hcg gehalt in je bloed.
    Het zou echt tezien zijn nu...

En het gaat moeilijker omdat ik bv de ziekte van crohn heb of dat mijn hubbie rookt hihi ik weet het nog steeds niet :cry:
    Maar eind juli heb ik weer een afspraak met de gyn en dan kan het allemaal getest worden...

En nu jij testen hoor! :D :thumup: Hihihih

7. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Zo lang overtijd zijn en een negatieve test, je zou voor minder gestresst worden he!

Dikke duim in elk geval!

8. puzzcat24

Ze heeft toen ze 2 dagen overtijd was getest heel waarschijnlijk tevroeg getest 8)

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hoe moet ik me dit inbeelden? (Wat zal je je flink %$# gevoeld hebben zeg :confused:)

10. puzzcat24

Ik wou dat de test sneller vol liep en verdronk de test daardoor hihi
    Ja,ik was even van de wereld toen het uitkwam dat ik niet zwanger was... :(
    Maar deze periode is ook een lange reis geweest want nu zijn we 6 mnd verder en nog steeds geen kindje in mijn buik,ik heb een afspraak met de gyn eind juli om alles op een rijtje tezetten...
    Maar bedankt voor je reactie! :D

11. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Maar bij schijnzwangerschap kan toch geen positieve test zijn, wel?

En als die fout gegaan was die test, had je dan wel je controlestreep?

Lijkt mij inderdaad verschrikkelijk, zo denken dat je zwanger bent, naar de gyne gaan enzo en dan zo terug met je voeten op de grond. :(

12. puzzcat24

Ik had een controle streep en een licht streepje daarnaast tja,ik wil er niet aan denken dat ik nu een kindje al ben verloren...Daarom het hopen dat het schijnzwanger was... :cry:
    Al gebeurd het 50% van de vrouwen al heel vroeg in een zwangerschap...
    Maar toch weet ik dat het een schijnzwangerschap was want ik was die periode aan het ont(prik)pillen en had nog geen ongi gehad...
    gr ikke ;)

13. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    Hasselt
    whaaaaa ik heb een test gekocht nu nog testen ik durf ni!

14. puzzcat24

Toe maar joh ik ben hier!Dus kan je altijd even steunen...Of feliciteren hihihi

15. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    Hasselt
    nou ik zal het zo proberen. en dan hoor je het

16. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    Hasselt
    heb getest maar de test is negatief. Dus niet zwanger :( moet ik dan als me menstruatie nog langer uitblijft naar de dokter?

groetne

17. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Spannend meis, ik duim voor je!

18. puzzcat24

Ja je moet dan naar de huisarts gaan,het kan zijn dat je gewoon deze mnd een lange cyclus hebt of je hebt veel stress gehad deze periode.
    Gebruik je de pil?of een andere anticonseptie?
    Jammer voor je...
    Maar nu kan je tenminste alles op een rijtje zetten of je door wilt gaan of niet met een kindje krijgen...

19. juud21

juud21 Lid

1 jun 2007
    56
    0
    0
    Hasselt
    ik gebruik de pil nie nee. Jah misschien heb ik wel een lange cyclus ik weet het niet. En jah stress speelt wel mee. Ik vind het wel jammer eerlijk gezegd had graag wel een kindje willen hebben. Mis wil me vriend toch wel door gaan er mee

20. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Wat jammer!

Je menstruatie kan natuurlijk ook uitblijven door de stress he. Ik ben daar bijvoorbeeld heel onderhevig aan (verklaart dikwijls mijn langere cyclussen).

Maar misschien dat je :evil: nu juist wel gaan doorkomen, nu je weet dat je niet zwanger bent. Zo nee, dan moet je uiteraard even naar de huisarts gaan.

Deel Deze Pagina