nou nie veel eigenlijk alleen rugpijn en buikpijn verder nog niets en beetje misselijk maar we wachten spannend af :d
ooo dat is jammer maar ja volgende ronde beter maar t kan nu nog wel ff duren voor dat je ongi wordt hoor kijk maar naar mij succes
waarvoor moet je naar de huisarts dan omdat je over tijd ben t kan nog wel ff duren voor je ongi wordt hoor is altijd de eerste maand als je net van de pil af bent ik heb een hele maand overgeslagen met ongi worden werd t pas 23 dagen later ik zou nog maar ff geduld hebben als ik je was je wordt helemaal gek van t wachten maar t is niet anders t moet wel ook al is t moeilijk ik leef helemaal met je mee hoor heb precies t zelfde gehad liefs laura
bedankt, maar ik was iets vergeten te vermelden, ik heb een omgekeerde baarmoeder, dus, ik weet het niet, maar ik denk dat ik hierdoor moeilijker zwanger geraak ofzo, of misschien moet ik iets speciaals doen, ik weet het niet! wat denk je?
mijn lichaam hield me ook behoorlijk voor de gek toen ik gestopt was met de pil ik dacht ook dat ik zwanger was had ook allerlei kwaaltjes enz maar dat kwam allemaal door het ontpillen ik werd uiteindelijk pas na 44 dagen ongi
Ik had het ook hoor en werd uiteindelijk na 85 dagen ongi, dus je ziet dat het enorm kan verschillen.
kdenk ook dat de meeste na het stoppen van de pil uitgaan van een normale cyclus van 28 dagen en dat kan je beter niet doen want je lichaam houdt je echt voor de gek dan denk je dat je zwanger bent en word je 2 weken later gewoon ongi
ja idd ik denk dat t ook zo is maar met een omgekeerde baarmoeder weet ik niet als je hulp kan krijgen via de ha je kunt t altijd vragen lesley ik heb daar geen verstand van maar net zoals monika en sanne zeggen je wordt goed voor de gek gehouden met je ontpille sterkte liefs laura
He Lesly, Ik heb behhoorlijk last (gehad?) van het ontpillen. Ben in juli gestopt met de pil en daarna na 148 dagen overtijd te zijn geweest vandaag net ongesteld geworden. Allerlei kwaaltjes gehad: buikpijn, opgezette borsten, stemmingswisseliongen, stoelgang problemen, puistjes... noem maar op. In oktober moest ik toevallig naar de huisarts vanwege een uitstrijkje en die vertelde dat het wel een jaar kan duren voor je cyclus weer helemaal opgang is (in extremere gevallen natuurlijk). Wat dat betreft hoef je je dus voorlopig geen zorgen te maken. Gewoon rustig proberen af te wachten (ik weet hoe lastig dat kan zijn). Wat die omgekeerde baarmoeder betreft; daar heb ik geen ervaring mee. Persoonlijk zou ik wat dat betreft zelf wel eens een afspraak maken bij de huisarts om daar eens over te hebben. Succes groet Chrizzzy
vrijdag ben ik ongi geworden wel mooi op tijd dus hopelijk de cyclus weer op regel :d de ongi van jou kan nog wel ff wegblijven les ik hoop t niet voor jou maar ik was ook heel laat