(bijna) betrapt!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klingel, 12 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    OEPS!
    sta je in de winkel in de stelling met zwangerschapstesten/ovutesten/persona's te graaien, kom je een collega tegen!
    OEPS!
    verstuur je een vrij expliciet smsje (iets met klussen en beebies) per ongeluk naar een (andere) collega ipv je vriend!

:confused: :oops: :confused:

ik denk dat ik me er beide keren geloofwaardig heb uitgered, maar ik moet echt beter oppassen hoor!

herkenbaar?!?!?

:rolleyes: ;)

klingel.

2. natjes

natjes Niet meer actief

haha geweldig...

Ben alleen als de dood dat mij dit dus ook gebeurd ;)
    Of dat ik mijn mond voorbij praat ofzo! Maar goed naja mocht het gebeuren jammer dan toch? Ze zullen er toch ooit achter komen!

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja das waar ooit komen ze er achter!
    maar dan liever niet als ik met mijn rooie kop in de testers sta je graaien! :)
    gelukkig had ik net een personaboekje in mijn handen dus het gesprek ging over pilmoe/andere conceptie/spiraaltje...

smsje heb ik ook rechtgekletst denk ik (onze kat heet ook beebie en waarom zou je niet over klussen mogen praten in een sms ihihihihihihi)

ahem....
    :oops:

4. Niet meer actief

Hihi, mij is t ook eens gebeurd dat ik een test wilde halen, had m in mn handen, staat mn stiefzus achter me :confused:
    Tja en wat doe je dan,, heb m vlug neergegooid en n pakje paracetamols gepakt haha, gelukkig zag ze t niet :)

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :) schrikken is dat he!
    gelukkig is het wel zo dat JIJ weet waar je mee bezig bent maar ZIJ niet dus ze zal er wat minder op gefocussed zijn...

hoop je dan maar heheheh ;)

6. Niet meer actief

Haha ja idd, dat hopen we dan maar... haha

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik kijk ook altijd om me heen als ik een test haal. Bij de DA zijn ze heel discreet, dat is wel heel fijn!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    klopt DA is okee.
    bij de etos echter riep de kassadame keihard: WILT U OOK UITLEG BIJ DEZE MIDDELEN? waardoor de hele rij wakker werd heheheh.

ik koop het gewoon in een andere plaats, minste kans op bekenden!

hihhi

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Klingel, je kunt je naam beter veranderen naar Klungel ;) :D :D

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    molly!
    :) :) :) :) :)

11. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Ach jee... dat zou ook iets voor mij zijn :( goed op letten dus hahaha

12. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Oh, erg hihi!

Daarom bestel ik de ovu- en zwangerschapstesten altijd online! ;)

13. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Zitten die dan goed verpakt zonder afzender anders heb je kans dat alsnog iemand het ziet.

14. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Daar was ik eerst ook bang voor, maar ze zijn echt heel discreet verpakt. Je ziet er echt niet aan af dat er ovu- of zw.schapstesten in zitten. De afzender staat er wel op vermeld, maar geloof niet met bedrijfsnaam...

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik verberg altijd mijn potje foliumzuur.
    Ik heb deze op het aanrecht staan, zodat ik ze s'ochtends niet vergeet in te nemen.

Maar als er visite komt, zet ik ze snel in een aanrechtkastje.

16. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

2 mrt 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Ik ben tegen al onze vrienden eerlijk. Onze vrienden weten dat we bezig zijn met een baby'tje. Dus als ik betrapt wordt is het niet zo erg.

17. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik heb ook besteld via internet (matcare). Ze zitten in een dikke envelop (je kunt niet voelen wat erin zit) en op de envelop staat niks waaruit je kunt afleiden wat erin zit.
    De eerste keer dat ik een zw.sch.test kocht stond ik echt heel schichtig in die winkel te loeren of ik niemand zag die ik kende. Heb echt wel tien minuten bij dat schap rondgehangen voor ik er 1 durfde te pakken. Maar nu heb ik dat niet meer zo. Ik zou het nu niet zo heel erg vinden als toevallig iemand mij betrapte. en tot nu toe is dat niet gebeurd.

18. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

ik heb ze echt nog nooit in de winkel gehaald, om dit te voorkomen.

ze zijn ook nog eens supergoedkoop en de volgende dag in huis...gewoon zo'n witte envelop (met van die bubbeltjes aan de binnenkant) alsof je een boek of hebt besteld.

Dus daar zou ik me geen zorgen om maken en voorkom je dus die situaties met collega's :)

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi allemaal!

ja via internet bestellen dat wil ik ook wel!
    alleen, ik ben wel fan van de clear blue. kan je die discreet via internet laten invliegen? 8)

ik ben nu wel veel meer op mijn hoede hoor, heb genoeg aan deze waarschuwingen.

ik wil het juist NIET aan onze vrienden/familie/bekenden vertellen; ik denk dat de meesten al hebben opgegeven dat we nog willen en we leiden ook op het oog een leven waarin het niet zo heel snel te verwachten is...
    allebei drukke en verantwoordelijke nieuwe baan en carriere, samen nogal bourgondisch ingesteld, veel op reis.....veel spontane gekke uitjes....

maar mind you hoe burgerlijk we stiekem geworden zijn! :confused:
    .. dat begint trouwens wel sommigen op te vallen :)
    2 goede vriendinnen, de 1 net bevallen, weten dat we er wel voor willen gaan, meer niet..

het lijkt me heel gaaf opeens met dat nieuws te komen.
    ik denk niet dat ik ooit iets méér en liever heb gewenst dan dat...... [-o<

vandaar dat ik maar wat voorzichtiger moet zijn.

morgen komt er bezoek, dus weg met de boeken en tests en folium etc etc etc............ mooi weer een pilstrip op de wastafel ;) ;) ;)

liefs van moeie klingel.

20. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    hier ook alles weg stoppen ik ben onthaalmama(gastouder)
    dus hier komen de mama's of papa's elke dag over de vloer
    dus dat is alles zeer goed wegstopen over laatst lag een naam boek op tafel ik denk niet dat er iemand heeft op gelet maar zeker weten dat doe ik niet we zien wel :oops:

Deel Deze Pagina