Hallo! Ik heb al is eerder gepost waarin ik vertelde dat ik rond vrijdag een postive ovu test had en rond maandag/dinsdag bezig ben geweest. Nu was dat dus al aan de late kant mr merk ik sinds gister toch wat apart kwaaltjes. Ik heb gehoord dat sommige vrouwen heel snel innesteling verschijnselen hebben maar dat het zelden zo snel is. Maar mijn ongesteldheid kan het niet zo snel na ovulatie zijn (ga ik vanuit he, ben nog aan “jonge vrouw”) Het begon met lichte krampjes en gister een klein veegje rood bloed, zo weinig dat het bijna leek op een pen streep. De kramp is aangehouden en zojuist een flinke veeg met roze bloed (?) dit heb ik sws nog nooit gezien De laatste keer “bezig zijn” voor deze tijd was rond de 20ste (uit mijn hoofd) vorige maand en mijn laatste zwangerschap test kwam negatief uit rond begin deze maand, dus ik ga er niet vanuit dat het van die datum is…en was toen pas 2 weken gestopt met de pil dus denk dat het niet zo snel is gegaan(al ben ik eerder zwanger geworden door de pil heen en een miskraam gehad) Wat denken jullie… kan dit dan toch een hele snelle innesteling zijn of mss zelfs nog van vorige ronde?
Maar dan zou je zaterdag/zondag je eisprong hebben gehad? (Dus zo'n 5 dagen na de seks). En dan ben je nu op z'n verst 5 dpo. Een bevruchte eicel heeft zeker 5 dagen nodig om goed te delen voordat het überhaupt kan innestellen. Dus 5 dpo innestelling vind ik erg vroeg. Ik zou eerder denken dat je aan het ontpillen bent. Maar goed, als het een innestelling zou zijn zou je over 2 dagen positief kunnen testen. Dan weet je zeker of dat het was of niet.
Heel eerlijk denk ik dat de timing van de seks echt te laat was. Ja, een ei springt tussen 24/48 uur na piek, echter is het in de meeste gevallen wel na 24 uur. Zelfs al was het met geluk 48 uur, een ei heeft een korte piekvruchtbaarheid van 12 uur en daarna neemt de vruchtbaarheid snel af. Ik acht de kans dus klein in
Mij lijkt het ook eerder waarschijnlijk dat je nog aan het ontpillen bent & je natuurlijke cyclus zich nog aan het herstellen is!
Vrijdag een positieve lh test is uiterlijk zondag je eisprong. Had je de sex de maandag voor of na de lh piek? Ps, je zegt "rond vrijdag" je piek en "rond maandag/dinsdag sex". Je weet toch wel zeker wanneer je sex had en wanneer de lh piek was? Ik vermoed zelf dat je aan het ontpillen bent. Daar kun je diverse kwaaltjes van krijgen.
Ja haha rond is een beetje een stopwoordje voor me maar ik bedoeld inderdaad vrijdag, en de maandag en dinsdag daarna sex gehad. (Wat inderdaad wat laat was maar het was de enigste optie jammer genoeg) Ik vermoed niet dat het gaat om ontpillen, ik heb een paar maanden terug ook de pil gestopt voor 2/3 maanden en toen had ik totaal geen klachten. Toen slikte ik het weer voor 1,5/2 maanden en toen toch maar besloten om helemaal te stoppen en dat was al meer als een maand geleden. Mijn moeder is zelf ook 2 keer zwanger geworden gelijk in de maand na het stoppen, zonder enige klachten van ontpillen.