Hoi meiden, dit berichtje zette ik nu bijna 4 jaar geleden op dit Forum. Nog geen 2 maanden na het schrijven van onderstaand topic was ik zwanger van ons meissie (nu 3 jaar). En op dit moment weer zwanger!! (binnen 1 ronde!!!) Dus er is echt hoop!! Wie kent dat? Ik ben 33 jaar en ik weet gewoon zeker dat ik onvruchtbaar ben, hoe weet ik dat? Nou dat gevoel heb ik! Ik kan wel janken ! Ik ben nu jaren geleden gestopt met de pil, we gebruikten af en toe een condoom of voor zingen kerk uit Voor mijn gevoel best wel onvoorzichtig, maar nog nooit verblijd met een zwangerschap. Afgelopen juli gezamenlijk de beslissing genomen om er voor te gaan en hopen dat een zwangerschap ook ons gegund is, maar tot nu toe niets. Hoe het precies zit weet ik niet. Als je gestopt ben met de pil kan ik me voorstellen dat er eerst een periode van ontpillen overheen gaat. Maar bij mij is dat helemaal niet van toepassing. Mijn lichaam is al jaren pil-vrij!
Dit was het moment dat ik alle frustratie van mij af schreef. Ik was al tijden heel erg gefixeerd op zwanger worden. Pas toen ik het los kon laten, was ik opeens zwanger. Ik duim voor jullie!
Denk dat dat voor iedereen verschillend is Bij mij kwam dit loslaten, omdat mijn vader ernstig ziek was. Ik was dus op dat moment meer bezig met mijn vader dan met mijzelf.
Oh.. Dat is niet zo leuk Er zijn natuurlijk ook geen regels aan verbonden, maar als het toch eens zou kunnen met een knopje..