Hallo Nou ik kon het niet laten hoor heb zonet toch een test gedaan. Komt een heeeeeel lichte streep doorheen.. zou ik nu zwanger zijn? twijfel zo.. over 2a3 dagen maar weer testen misschien dan beter ofniet?
heb meerdere foto's proberen te maken maar als ik een foto maak zie ik hem niet op de foto anders had ik hem hier zeker op gezet
tja, een streep is een streep zeggen ze he...jammer dat we niet mee kunnen kijken haha. Misschien over 2 of 4 dagen nog eens testen?
ja vind ik ook jammer wou wel eens horen wat anderen er van vinden . Ja ga over een paar dagen weer testen hoop dat het dan wat duidelijker is!
als er een streepje staat ! hoop voor je dat ie duidelijker word .iedere 2 dagen verhoogd je hcg dus zou overmorgen nog een keer testen !
zou heb idd in de ochtend doen, miss maak je wel laat hcg en als je dan ook nog eens smiddags doet dan is er niet zoveel nog. of je ei was laat. want zie dat je flink overtijd bent.
ja klopt ben alweer flink overtijd ben ook nog nooit overtijd geweest dus kan ook niet missen toch : Nou ben benieuwd kan niet wachten tot morgen vroeg hoop dat er dan echt een duidelijke + staat. Mooibuikje zegt een streep is een streep maar toch twijfel ik wel heb ook duizend keer op die test gekeken en mijn vriend ook laten zien die zegt ook dat er wel een heeel licht streepje staat.. nou morgen ochtend maar ff afwachten! Laat het jullie morgen weten wat het resultaat was spannend!
Ik had gereageerd op je topic, maar mn reactie staat er niet bij..vreemd!1 Was ff zoeken naar je topic, maar mijn reactie: Ik zie maar 1 streepje. Als dit het tweede streepje is, dan is deze overduidelijk
nee die is het niet! jammer dat je hem niet ziet wou ook niet zo goed er een foto van maken. Maar die streep die het wel moet zijn staat van boven naar beneden in het middag heeel licht. ik zie hem als ik hem in mijn hand heb ook beter dan op de foto maar dacht toch ff proberen.
emmie ,ik had ook zo'n test (zie mijn album)en ik was zeker zwanger) Als je overmorgen met ochtendurine test dan moet je een dikkere + hebben indien niet zou ik toch een arts raadplegen.