zien dr nu wel mensen een streepje op me laatste test (kijk in album) of verbeeld ik het me allemaal?
dank je wel maar het is wel pas na die tien minuten verschenen dus ben nog niet helemaal overtuigd morgenvroeg nog mssr is testen
Kijk even op de gebruiksaanwijzing. De meeste tests moet je binnen bepaalde tijd aflezen. Maaaar: jou streepje is roze/rood dus dat is een goed teken! Een indrooglijntje is zelden roze/rood .
haha ja ff afwachten heb net me vriend bijna man al gevraagd of die vanavond een test wil meenemen van cb haaha
Goed plan. De gewone tests van CB zijn echt goed. Als die een kruis geeft, ben je zeker zwanger. Succes!
snap er niks van vanmiddag drie testen gedaan van testjezelf.nl allemaal positief en nu cb niet positief
CB heeft misschien meer HCG nodig.. de beste test om vroeg te testen vind ik ( en velen met mij) de kruidvat/trekpleister 2 voor 5 euro maar je zit ook pas 3 dagen voor je NOD.. eigelijk te vroeg om te testen.. niet veel meiden testen dan al positief.. ik zou gewoon 3 daagjes wachten ook al is het heel erg moeilijk.. HCG verdubbelt namelijk per 2 dagen staat overal op internet..
Ik heb ook de testen van testjezelf.nl enne mijn testen lijken sterk op die van jou. Ik heb toen een aantal dagen achter elkaar getest en ze werden steeds duidelijker. Ook wilde ik het pas geloven na mijn NOD omdat je een vmk kunt krijgen. Ik heb er vertrouwen in, gefeliciteerd alvast.
Hallo vonnie73, Oke jij hebt dus precies hetzelfde haha. Heb jij ook nog met cb getest? want die is nog negatief. Of alleen maar met testen van testjezelf.nl
CB heeft inderdaad wat meer HCG nodig en Vonnie heeft gelijk, vroeg testen is en blijft een groot risico. De test kan positief zijn terwijl je uiteindelijk gewoon ongesteld kan worden. Ik duim voor je dat je over 2 dagen een mooie positieve CB krijgt!
ik heb met de gewone cb gedaan vanmorgen ook nog is maar nog steeds negatief. Vraag me af of die testen van testjezelf.nl wel goed zijn volgens mij geven ze je alleen maar valse hoop!
die zijn gewoon gevoeliger.. je moet die van kv s halen...ook casette tests...die van cb hebbeniets meer hcg nodig.. en je zit nog voor je nod.. met de goedkope van kv teste ik en vele anderen ook voor nod posi