Ben ik zwanger of niet? Wie kan mij helpen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door meissje1984, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    zien dr nu wel mensen een streepje op me laatste test (kijk in album) of verbeeld ik het me allemaal?

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ja, nu zie ik zeker een licht streepje op die test van vandaag, 3.26 uur! Gefeliciteerd meid!

3. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    dank je wel maar het is wel pas na die tien minuten verschenen dus ben nog niet helemaal overtuigd morgenvroeg nog mssr is testen

4. Vlinderkind

Kijk even op de gebruiksaanwijzing. De meeste tests moet je binnen bepaalde tijd aflezen. Maaaar: jou streepje is roze/rood dus dat is een goed teken! Een indrooglijntje is zelden roze/rood ;).

5. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    haha ja ff afwachten heb net me vriend bijna man al gevraagd of die vanavond een test wil meenemen van cb haaha

6. Vlinderkind

Goed plan. De gewone tests van CB zijn echt goed. Als die een kruis geeft, ben je zeker zwanger.

Succes!

7. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    dank je ben benieuwd haha

8. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    wedden dat er een + verschijnt! die laatste is duidelijk hoor!

9. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    helaas meiden nog geen + op cb net getest

10. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    snap er niks van vanmiddag drie testen gedaan van testjezelf.nl allemaal positief en nu cb niet positief :(

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

CB heeft misschien meer HCG nodig..

de beste test om vroeg te testen vind ik ( en velen met mij) de kruidvat/trekpleister 2 voor 5 euro

maar je zit ook pas 3 dagen voor je NOD.. eigelijk te vroeg om te testen.. niet veel meiden testen dan al positief..

ik zou gewoon 3 daagjes wachten ook al is het heel erg moeilijk.. HCG verdubbelt namelijk per 2 dagen staat overal op internet..

12. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik heb ook de testen van testjezelf.nl enne mijn testen lijken sterk op die van jou. Ik heb toen een aantal dagen achter elkaar getest en ze werden steeds duidelijker. Ook wilde ik het pas geloven na mijn NOD omdat je een vmk kunt krijgen.
    Ik heb er vertrouwen in, gefeliciteerd alvast.

13. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    Hallo vonnie73,

Oke jij hebt dus precies hetzelfde haha.
    Heb jij ook nog met cb getest?
    want die is nog negatief.
    Of alleen maar met testen van testjezelf.nl

14. Vlinderkind

CB heeft inderdaad wat meer HCG nodig en Vonnie heeft gelijk, vroeg testen is en blijft een groot risico. De test kan positief zijn terwijl je uiteindelijk gewoon ongesteld kan worden. Ik duim voor je dat je over 2 dagen een mooie positieve CB krijgt!

15. Niet meer actief

emmie weet je al wat meer?

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    die cb met iindicator kun je 4 dgn voor nod doen.. heb je die gedaan of een gewone cb..?

17. meissje1984

27 jan 2009
    95
    0
    0
    ik heb met de gewone cb gedaan vanmorgen ook nog is maar nog steeds negatief.
    Vraag me af of die testen van testjezelf.nl wel goed zijn volgens mij geven ze je alleen maar valse hoop!

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    die zijn gewoon gevoeliger.. je moet die van kv s halen...ook casette tests...die van cb hebbeniets meer hcg nodig.. en je zit nog voor je nod.. met de goedkope van kv teste ik en vele anderen ook voor nod posi

Deel Deze Pagina