Inderdaad een streep is een streep en ik vind hem erug duidelijk!!! Ik hoefde niet eens een bril op te zetten. Gefeliciteerd!
Hallo meiden, Ik had een vraagje. Ik kan pas over 9 dagen testen staat hier... Kan ik nou niet eerder testen. Of kan ik beter afwachten?
Hey ik wil wel testen maar ben nu klaar met werken en zal dus tot morgenmiddag moeten wachten met uberhaupt een kopen! Dus nog even afwachten....
Hallo meid! Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar... Ik heb vorige maand precies dezelfde streepjes ook gehad op een Kruidvat-test. Het zouden mijn testen kunnen zijn...echt identiek! Heb toen 2 testen gedaan...beide hetzelfde resultaat, maar ik ben 2 dagen later gewoon ongi geworden. Na dit forum en Google geraadpleegd te hebben, kwam ik erachter dat de gewone Kruidvat-testen heel vaak vals positieve uitslagen geven. Dat van streep is streep, zou ik in dit geval niet teveel aannemen en gewoon een andere test doen. Als die positief is, ben je gewoon zwanger. Maar als de andere test negatief is, ben je de zoveelste die blij is gemaakt met een dooie mus. Ik gebruik nooit weer de testen van Kruidvat, echt waardeloos! Succes en meid en hoop dat natuurlijk voor je dat het wel raak is! Liefs Elly.
hey ja ik hoor het hier alemaal, is zuur dat die van 2 voor 5 euro op zijn, ga morgen een nieuwe halen van een ander merk, bedankt!
Als ik je mag adviseren: Predictor is wel een goeie en Clearblue ook. (heb meerdere testen gedaan om het te kunnen/willen geloven ) Ik had bij allebei een duidelijk positieve uitslag!
Booboo..ik heb 1 dag voor NOD een positieve test met de gewone Clearblue. Dus geloof me..het is mogelijk!
Ik heb op mijn NOD gewoon met die van kruidvat getest, die van 2 voor 5 euro. Nou, hij gaf het gewoon goed aan hoor. En ik heb er echt een hoop van die testen doorheen gegooid (ik kon het niet geloven) en allemaal posi. Kijk maar in mijn album. Alleen moet je wel vanaf NOD testen, maar dat zou ik sowieso doen. Scheelt je weer een hoop teleurstellingen als je te vroeg test
ben ook wel nieuwschierig, had laatst ook zo'n test maar ging ervan uit dat tie negatief was, dus ben wel erg benieuwd of je al hebt getest.
Ja mensen! ik heb net vandaag ( n uur geleden) een kruidvattest gedaan van 2 voor 5 euro en gewoon 2 roze streepjes he?, zal hem vanavond in mn album zetten,ik ben nu nog aan het werk, maar IK BEN ZWANGERRRRR! owww wat ben ik blij zeg! groetjes!