joehoeeeeeeeeeeeeeee boobooooooooooooooooooo wauw meid! het is echt! gefeliciteerd, geniet ervan! liefs
hoi hoi ik heb vandaag precies zo'n test van de kruidvat gehaald en dat streepje was al te zien voor dat ik de test deed en volgens mij moet er een + staan als je zwanger bent en een - als het negatief is of ik heb het verkeerd gelezen dat kan ook groetjes melissa
heb die test ook ooit gedaan en dat streepje die je van te voren ziet dat hoort. er moet een + staan duidelijk of wat vaag maar dan pas heb je een posi test @booboo GEFELICITEERD!
ik zie ook een + hoor! als je over een paar dagen nog een test doe zal hij ervan af springen! alvast van harte!
dames, ik heb de nieuwe test toegevoegd in mijn album, en deze is toch een stuk duidelijker allemaal bedankt voor het reageren...
Hey meid! Nog van harte gefelciteerd zeg! Vond wel dat ik je moest vertellen van mijn ervaring met de Kruidvat-testen, want ik was best teleurgesteld toen ik ongi werd. Maar bij jou was de uitslag dus echt positief. En enorm fijn om te lezen dat de andere test ook positief aangaf. Geniet maar lekker van je zwangerschap! Liefs Elly.