Hallo meiden, Volgens mijn berekenigen had ik 4 nov. ongi moeten worden. Nu had ik gister last van misselijk en een paar dagen eerder ook. Gisteravond geklutst en er is niks aan bloedverlies en vanmorgen met alleen plassen wel helderrood en met afvegen. Geen stolsels aanwezig tot nu toe. En eerst dacht ik eindelijk blij te mogen zijn, maar hoe nu verder? En test halen wou ik van t weekend pas doen. Maar kan het zijn dat als je cyclus normaal 24 dagen is dat het dan ineens 26 word? En dat het bevoorijld volgende cylus weer verschuift? Of zou het toch zwangerschap kunnen zijn? Heb voor ekerheid maandverbandje ingedaan maar nomaal als ik ongi word krijg van tevoren slierten slijm en dat had ik deze maand helemal niet. En als ik nu test zou halen, kan die mocht ik toch zwanger zijn en dit met dat beetje bloed gepaard tijdens plassen dan positief uitslaan of wijst die dan door dat bloed negatief aan? Wie heeft ook zoiets als dit meegemaakt en was toch zwanger? Groetjes ihope
in principe kun je testen. sommige meiden hebben zonder enige verklaring opeens een veel langere cyclus. ik ben ook 10 dagen na mijn ei ongi geworden, helaas snappen we soms helemaal niks van ons lichaam. ik hoop voor je dat het deze ronde raak is en als je twijfelt kun je dus een test doen.
Sorry ik moet er een klein beetje om lachen. Je geeft het advies aan een ander en steld dezelfde vragen. Ik snap dat je graag zwanger wil zijn en dat je nu je zelf overtijd bent onrustig en onzeker wordt maar je weet de antwoorden al. DOe een testje en zie wat het resultaat word. Succes
Hey Ihope! Omdat je nu 2 dagen overtijd bent, zou ik vandaag of dit weekend (net hoelang je het uit kunt houden) een test doen. Als je zwanger bent zou je het nu al moeten kunnen zien op de test. Het bloedverlies kan betekenen dat je toch ongesteld gaat worden, ookal is het anders begonnen. Een beetje bloedverlies tijdens een beginnende zwangerschap kan ook. Ik zou er gewoon een testje tegenaan gooien! Succes!
Wahahaha oeps dan lees ik het helemaal niet goed. Was op mijn werk en heb duidelijk niet op zitten letten. Sorry
Ik heb dit ook gehad toen ik zwanger bleek van mijn dochtertje. 1 dag voor nod een korte bloeding na vrijpartij. Was gelijk weer weg. Daarna alleen wat roze afscheiding die dag en de volgende dag. Was vreemd want ik ben het nooit een dag eerder en het begint wel vaak met roze afscheiding maar dan is het blijvend en zet het langzaam door tot echt bloed maar nu was er steeds helemaal niets meer te bekennen. Test gedaan op de dag dat ik het had moeten worden en ik was zwanger! Ze is nu 13 maanden. Het kan dus wel betekenen dat je zwanger bent maar ik hoor ook wel eens dat het later toch nog gewoon doorzet.. Testen dan weet je het zeker! Succes!