Beste meiden, Fijn dat er zo'n forum is. Heb veel gelezen en het doet me goed te zien dat er toch wel veel vrouwen (stellen) zijn die niet 1, 2, 3 zwanger zijn. Wij zijn 7 maanden geleden begonnen (al 1,5 jaar pilloos) en heb de laatste tijd mijn cyclus bijgehouden: 30-31-32-29-29-... Vandaag is de 37ste dag. Overtijd zou je denken. Ik ook. Maar ik wilde niet te snel aan de test gaan hangen, je hoort/leest zo vaak dat zo'n uitslag niet altijd 100% duidelijk is, en dus ook verwarring kan geven. Dus ik dacht dapper: we wachten gewoon af... In die tijd (enkele dagen) werd ik misselijk, een vol gevoel en wat matjes. Vanmorgen bij het opspuiten van mijn deo begon ik te kokhalzen. Maar een paar uur later, op het werk, was ineens alles over! Geen vol gevoel meer, etc. En een beetje bruine afscheiding.. Dus ik dacht: zie je.. toch ongesteld straks (over een dag of 2 dagen). Maar vanavond vond ik weer niets in mijn broek toen ik naar het toilet ging. Hmmmm.... Dus even weer geneusd bij jullie op het forum... Innestelingsbloeding? Voorboden voor ongesteldheid? Wat denken jullie? Misschien moet ik gewoon een test doen morgenochtend als ik niet ongesteld ben geworden vannacht. Liefs, Wil
Hoi Wil, Allereerst welkom Gezien je voorgaande cyclussen issie nu wel erg lang en je bent al een tijd pilloos, dus ik zou zeggen: TESTEN ! Tuurlijk bestaat er een kans dat je ongi zich meldt, maar anderzijds....de kans bestaat ook dat het deze ronde raak ik. Ik vind het zowiezo erg knap dat je zolang kan wachten met testen.... Lees veel dat de meiden hier al een week voor hun NOD testen (ikzelf heb dat ook gedaan hahaha) Nou meid veel suc6 en laat het ons ff weten he, als je getest heb. Liefs Kweb
Ja jullie hebben gelijk.. morgenochtend ga ik testen. Maar weet je wat nou zo suf is.. ik ben eerder nerveus voor zo'n test, dan voor nog een paar dagen wachten. En dat terwijl het eigenlijk andersom moet zijn. Waarschijnlijk een beetje te vaak van die berichtjes gelezen van negatieve test, toch zwanger en positieve test, toch ongesteld. En dat beetje bruine afscheiding van vanmiddag.. wat betekent dat..?
ik kan het me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent voor zo'n test.. als het negatief is dan baal je zo.. maar goed, als het positief is kun je lekker op je roze wolk stappen en gaan genieten.. en het wijst er wel op.. dus gewoon proberen.. ik zal voor je duimen!
Goede morgen! Vanmorgen, heel nerveus, de test (van DA) gedaan, want ik ben vannacht niet ongesteld geworden (ook geen bruine zooi meer). Maar de test gaf maar één streepje; negatief dus. Balen, balen... Nu maar hopen dat de ongesteldheid snel zal beginnen.. Een goede dag vandaag! Liefs, Wil
Een ander meisje op dit forum had hetzelfde als jij. Cyclus was altijd tussen de 27 en 29 dagen opeens overtijd, 32 dagen en test negatief. Toen melde ze ineens dat ze bruinverlies had, dus dat ze ongesteld ging worden. Maar een paar uur later en de volgende dag NIKS meer TEst gedaan, negatief.......Maar 2 dagen later nog geen ongi te bekennen, dus weer een test gedaan en ja hoor! Hartstikke zwanger! Ik wil je geen valse hoop geven hoor, misschien word jij wel gewoon wat later ongesteld, maar zolang er geen bloed is kan het geen kwaad om over een dag of twee weer een test te doen! Succes, hoop voor je dat het toch raak is!
Dank je wel voor jullie reacties! Vandaag weer een paar kleine bruine vlekjes. Toch handig zo'n inlegkruisje, want met zwart of gekleurd ondergoed zie het anders zo slecht he! Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden komende dagen. Vanmorgen baalde ik heel erg, nu zie ik het gelukkig alweer wat luchtiger. En als er echt geen vers bloed bij komt in de komende dagen doe ik gewoon nog een test. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs, Wil
Even een update: Morgen wordt de 40ste dag en nog steeds geen bloedverlies. Enkel wat (meer) afscheiding, en zere tepels, verder nergens meer last van. We blijven wachten.....
He, wat spannend zo! En je gaat je er toch wat druk om maken natuurlijk.. Heb je al weer een test gedaan?
Hoi hoi... Als je nog steeds geen doorbraak hebt van je ongesteldheid zou ik gewoon maandag of zo nog een keertje testen, je hebt dan in het weekend nog kans om ongesteld te worden, maar als je dat niet wordt dan duurt het wel erg lang, dus ik zou gewoon nog een keertje testen, en als daar dan ook niks positiefs uitkomt, zou ik voor de zekerheid even langs je huisarts gaan... Sterkte in ieder geval. Liefs, Muisje
Hoi hoi, Echt spannend vind ik het niet. Het voelt als negatief (dus niet zwanger) dus kom maar op met stortvloed! Maar soms denk ik ietsjes langer na en bedenk me dan dat dit nog nooit eerder is voorgekomen in mijn cyclus. Dus wel opmerkelijk... Maandag nog maar een testje er tegen aan.. Zouden jullie dan een ander merk nemen? Liefs, Wil