ik heb een vraag, ik heb al twee weken last van hevige pijn in mijn onderrug, en ook lichte krampen in mijn onderbuik, weet iemand een antwoord op mijn vraag. :
eh, nee want er staat niet bij wanneer je nod is en hoelang je al gestopt bent met de pil. Misschien wat meer info?
Dit kunnen symptomen zijn van een eventuele zwangerschap of het kunnen ook symptomen zijn van aankomende menstruatie. Wanneer moet je normaal ongesteld worden en sinds wanneer ben je met de pil gestopt? Als je nu ongesteld moet worden, kun je je anders eens aan een testje wagen, die zal mss wat duidelijkheid geven.
ik ben al een jaar gestopt met de prikpil, ik word nu al regelmatig ongesteld, vorige week op 19 julie had ik voor de laatst gemeenschap gehad en 5 dagen later had ik 7 dagen lang wat roze afscheiding gehad. dat vind ik al ook vreemd. en al die pijn in mijn onderrug. weet iemand een antwoord :
hihihih als ik zo kon vertellen of iemand zwanger was, dan kan ik een fortuin maken. Mocht je overtijd zijn, zou ik een testje wagen.
hey een vraagje ik heb het normaal nooit maar deze maand heb ik bruine afscheiding voor en naar mijn menstruatie en nu nog steeds dat bruine al meer dan een week en ben weing ongesteld dan normaal deze maand raar en heb nooit de pil gebruikt heb wel lichte pijn krampjes weet niet hoe het moet uitleggen bij mijn onderbuik geromel
kan iemand met geen normale menstruatie ook een eisprong krijgen. omdat ik krijg menstruatie maar alleen als ik moet plassen en mezelf moet afnemen zie ik wat bloed. iemand een idee of antwoord :
Hallo Nella, Ik heb momenteel ook heel veel last van pijn in de onderrug, een beetje dezelfde pijn als ik heb tíjdens mijn ongesteldheid, een week voordien dus. Als ik zo heb zitten rekenen, zou nu ongeveer een innesteling moeten plaatsvinden in geval van zwangerschap. We kunnen samen verder duimen hé. succes!!!
ik heb nog steeds hevige pijn in mijn onderrug en ook in mijn billen en nog steeds krampen in mijn onderbuik als ik het goed had geteld was de innestelling vorige week verder heb ik nog geen symptonen zoals misselijk enz. volgende week ga ik een testsje doen en hopen dat ik zwanger zal zijn. ik hoop het omdat ik wil het zo graag.