vergeetachtig...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elie5209, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik ben nu 7 weken zwanger. Heb eigenlijk niet veel klachten gelukkig.Ben vreselijk moe en vooral heel vergeetachtig en verward...Zijn er meer mensen die ier last van hebben? Wordt er zelf helemaal gek van! Haha. Groetjes! ;)

2. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Ja heb er ook last van.

Bij mijn zoontje nog erger....
    Zo erg dat ik ooit met de fiets naar de kruidvat gereden ben en de fiets netjes voor de deur neer had gezet en toen ik de winkel uitliep, ben ik zo naar huis gelopen (ik woonde toen in de stad) En maar afvragen waar mijn fiets nou was gebleven ha ha ha

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    meid je bent echt niet de enige haha
    er is hier al ergens een topic over en daar komen de meest rare verhalen naar buiten wat wij zwangere dames allemaal vergeten :)
    ik zal de topic even opzoeken, kijken of ik hem kan vinden. je lacht je helemaal dubbel bij sommige verhalen en je herkent jezelf in veel gevallen terug. erg leuk om te lezen, vooral omdat je dan ziet dat je echt niet de enige bent

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ja heel erg zelfs! En ze hebben me al gewaarschuwd dat het tot het eind van de zwangerschap door blijft gaan.. en.. het ergste nog.... steeds gekker wordt! Maar goed.. mijn omgeving beleeft er wel lol aan, ;) Zeg ook de meest stomme dingen in de verkeerde context... erg raar allemaal!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  6. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    hihi echt lache en zooo herkenbaar! :D
    Ik ben juist de 'onthouder' in huis want mijn man is echt altijd alles kwijt... Maar nu.. Een uur rijden voor een verjaardag en dan aankomen zonder het cadeautje waar je heel de middag druk mee bent geweest.. :confused:
    Ik was pas ook mn BH vergeten, (huh, wat voelt dat gek :oops: ) kwam er gelukkig op tijd achter..
    enz, enz..

7. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Hier ook hoor!

Suiker in de koelkast, zout in de diepvries, telefoon over laten liggen, vergeten waarom ik ook weer boven of in de winkel ben....

Zal vast weer overgaan ;)

Grtz

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn zoontje is nu 7 1/2 maand en nog heb ik er last van

9. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Ik ben meer verstrooid. Helemaal op het werk, laat ik dingen slingeren, die opgeruimd moeten worden, loop ik ergens heen en weet vervolgens niet meer wat ik daar moet doen, etc.... Heel vervelend, helemaal omdat bijna niet het weet, alleen één collega en die heeft dan de grootste lol.. :S

10. elie5209

elie5209 Actief lid

16 feb 2009
    256
    0
    0
    Ow...gelukkig ben ik niet de enige. Gisteren nog, zeg ik tegen mijn vriend dat ik brood uit de vriezer moet halen. Bedenk ik me later aan de telefoon dat ik nog steeds brood uit de vriezer moet halen....Wil ik een boterham pakken staan er 2 zakken brood naast elkaar, 2x gepakt, naast elkaar gezet en nog niks in de gaten...pfffff. Haha. Bedankt Roozjuh! Ga gelijk ff lezen!

11. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Ik heb het af en toe wel met woorden, dan ben ik iets aan het vertellen & dan stop ik midden in een zin, omdat ik een woord niet meer weet.. Of dat ik iets vraag in een winkel en gewoon een hele zin door elkaar hussel..
    Voor de rest ben ik niet egt meer vergeetachtig dan dat ik altijd al was of iets.. Ook nog niet egt gekke dingen meegemaakt zoals suiker in de koelkast ofsow haha :)

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb er echt veel last van ja :oops:. Het gebeurt vooral vaak dat ik mijn vriend iets wil vragen en als ik zijn aandacht heb ben ik al weer vergeten wat.
    En idd dingen op de vreemdste plekken leggen, pak verse melk in de kast en kopje in de koelkast :( .

Wen er maar aan, kan er alleen maar om lachen :D

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    graag gedaan ;)

ik vanmiddag trouwens nog!!!! we waren lekker naar de baby-dump heerlijk shoppen! lopen we terug richting de trein en mijn veter ging los. dus mijn vriend heel lief mijn veter strikken. zeg ik tegen hem: snap niet hoe hoog zwangeren met zo'n dikke toeter hun strikken veteren... :confused: (veter strikken) dus mijn vriend droog: wat is strikken veteren?? :-s nou we hebben helemaal dubbel gelegen! :)

zo was ook tijdje terug toen we honden aant uitlaten waren zei ik tegen hem: ik heb ole uigen :confused: (uilen ogen, omdat ik heel goed int donker kan zien en hij zag iets niet en ik wel)

](*,)

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahaaha ja hor.. wen er maar vast aan want het zal nog wel ff blijven hangen. na een tijdje vond ik het ech tniet leuk mer want ik heb ontelbaar veel keren naar sleutels e.d moeten zoeken. had zelfs een keer per ongeluk de sokken en ondergoed van mijn vriend in mijn tas gepropt en wat ik eingelijk in mijn tas had moeten zetten lag in de sokkenla ...tjahhh ik kan nog wel even doorgaan

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  16. flower1982

14 mrt 2009
    24
    0
    0
    verkoopster
    Heerlen
    hahaha dit klinkt me zo bekend in de oren! In het begin van de zwangerschap had ik er nog niet zoveel last van maar nu tjee ik moet soms echt dingen op de kalender schrijven of als ik boodschappen ga doen met een lijstje rondlopen....ik vergeet echt de raarste dingen. Dan sta ik in een winkel en dan vraag ik me af waarom ik ook alweer was gekomen,kom dan met iets heel anders thuis dan waarvoor ik daadwerkelijk gegaan ben. maar dat gaat helemaal goed komen hoor :D :D :D

Deel Deze Pagina