Hallo allemaal! Ik zit nu in ronde 4, ik denk dat ik na volgende week weer naar ronde 4 ga.. Maar ik hoop dat jullie mij nog een beetje hoop voor komende week kunnen geven.. het zit dus zo; Ik heb een regelmatige cyclus van 30 dagen en heb altijd een hele vroege eisprong( dag 12).. Ik zie t aan beetje bloed op toillet papier en voel t een beetje op die zelfde dag.. Afgelopen maand was Di avond 7 dec mijn dag 1. Di 14 dec ( dag 8) had ik voor t laatste sex omdat man lief op vakantie ging.. en ik had iid za 18dec ' smiddags ( dag 12) wederom eisprong.. Ik had dus 4,5 tot 5 dagen voor t laatst sex voor eisprong... zal er misschien nog kleine kans zijn? Wo 5 januari is mn Nod.. vind t weer erg spannend..
Het kan wel, maar ik denk helaas dat de kans niet erg groot is. Ik ben zwanger geworden door 1 en 2 dagen voor mijn eisprong te 'klussen'. Dit waren de dagen dat ik een positieve ovulatietest had.
Bij ons zat er 4 dagen tussen, maar was wel raak! Bij de tweeling zat er 3 dagen tussen, en toen dus dubbel raak. Het kan wel, maar de kans is wel vrij klein omdat de meeste zaadcellen voor die tijd wel zijn afgestorven.