Is het mogelijk?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door saartje27, 13 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Na enkele jaren de pil te hebben geslikt hebben we besloten om te gaan stoppen. 23 december was de eerste dag van mijn menstuatie. 3-4-5-6-7 januari geklust. 6 januari zou mijn eisprong dus moeten zijn. 6 januari kreeg ik ongeloofelijke steken in mijn zij, zowel rechts als links. Mijn borsten zijn sinsdien ook erg gevoelig en een maatje groter. Mijn tepels lijken wat donkerder te zijn, en zijn de hele dag hard. Ben wat overdag en 's avonds wat misselijker, en mijn stoelgang is wat ontregeld. Plassen deed ik voorheen al wat vaker, dus daar kan ik niet zo heel veel van zeggen. Ik weet dat ik een erg vruchtbare familie heb, zowel mijn moeder als mijn zus, zijn na het stoppen van de pil meteen zwanger geraakt.
    We gaan er maar vanuit dat het nu niet meteen raak is, maar ben er toch wel benieuwd naar of het wel kan zijn ja of nee.
    Heb overigens nog steeds buikpijn en mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig.

Wie kan mij hier wat meer over vertellen?

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Tja het kan 2 kanten op.

1. het is ontpillen, wat het meest waarschijnlijk is, die steken zouden je eisprong kunnen zijn geweest.
    Die had je tijdens de pil niet dus ...

2. Je bent zwanger en dat kan je alleen testen.

Let wel op, dat je lichaam raar gaat doen als je stopt met de pil, iedereen heeft dan last van de hormoontjes.
    Dat wil overigens niet zeggen dat het de eerste maand niet kan, die zien we hier wel vaker voorbij komen ;)

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey saartje, het kan best heel goed zijn dat je nu voor het eerst je eisprong gevoeld hebt. precies zoals jij je klachten beschrijft heb ik mijn eisprong gevoeld. ik moest zelfs spuugen. en het vervelende is dat het elke maand weer anders is.

wat je schrijft over je moeder en je zus hoeft niks te zeggen. Mijn moeder moest een jaar wachten bij mij was het binnen 2 maanden raak.

ik ga niet smijten met ontpillen, dat heb ik nooit hoeven doen. maar het is niet ondekbaar.

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Bedankt voor jullie reactie's.
    Ik dacht eerst ook dat het kwam door het stoppen van de pil, maar ben een aantal jaren terug ook gestopt met de pil (dit om medische redenen) en toen heb ik nergens last van gehad.
    Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn, kan ook zijn omdat ik er te veel mee bezig ben.
    Ik wacht af tot volgend weekend, dan weet ik meer.

Deel Deze Pagina