Hallo allemaal, Mijn verhaal in het kort...Na 4 zwangerschappen waaruit 3 gezonde zonen zijn geboren wilde wij in maart 2010 voor een 4de kindje gaan. Doordat ik maar een halve baarmoeder heb en PCOS wist ik dat het moeilijk zou worden.Na 1,5 jaar clomid te hebben geslikt en niet zwanger geraakt te zijn hebben we besloten om blij te zijn met onze 3 kindjes en dat het genoeg geweest is. We hebben dat besloten toen ik al een nieuwe kuur clomid begonnen was en heb 3 van de 5 dagen geslikt. In het ziekenhuis zeiden ze dat de kans minimaal is dat ik een eisprong zou krijgen, omdat mijn eisprong altijd pas op dag 21 is. Gisteravond een ovulatietest gedaan omdat ik buikpijn kreeg en zo´n knaltest heb ik nog nooit gehad!!! Vanmorgen toch maar even naar het ziekenhuis geweest om te laten checken en er zit er 1 links (niet mijn goede kant door de halve baarmoeder) en rechts ook 1!!! In die drie jaar dat we bezig zijn heb ik pas 2 keer een eitje rechts gehad (de goede kant). Het houdt in dat ik vandaag mijn eisprong krijg... We hebben zondagochtend voor het laatst gemeenschap gehad. Dus mijn vraag is wat is de kans dat ik toch zwanger raak? Alvast bedankt voor jullie reacties!! Groetjes Noessie.
als jij vandaag je ei sprong heb is de kans volgens mij net zo groot als dat je gister heb geklust. dus ik zou gewoon lekker klussen en morge ook dan weet je het maar nooit......gewoon het graantje mee pikken meid