Dag verloskundig, Volgens mij ben ik hier aan het adres omtrent mijn vraag. 25-08 was mij laatste dag van mij menstruatie,want deze kreeg ik tijdens de mirena nog. Mijn cyclus was altijd rond de 33 dagen. Als ik verder reken komt mijn eisprong ook uit rond de 13 september. 12-09-2014 is mijn mirena spiraal verwijderd, omdat wij opnieuw willen proberen om zwanger te worden. 12-09 + 13-09 had ik licht bloedverlies. 12-09 zeer rekbaar vruchtbaar slijm. Lichte ovulatie test. 13-09 ovulatietest test iets donkerder. 'S morgens rekbaar slijm. Erg vochtig inwendig. 14-09 lichte ovulatie test. 1x bloed bij het afvegen. Rest van de dag soms een roze veegje. 15-09 ongi krampjes, en 1 keer een roze veegje. 16-09 baksteen gevoel onderin mijn buik. Om 13.45 1 druppel roze bloed. En 1 x een roze veegje. 17-09 rood bloedverlies 1 keer. Erg opgezet van binnen, en warm. Tussendoor rode/roze veegjes bij afvegen. Een inlegkruisje ingedaan, maar bij controle zat hier 1 druppel bruin bloed in. Is dit normaal na het verwijderen van de spiraal, of kan dit ook een soort innestellingsbloeding zijn? En wanneer zou ik dan het beste een zwangerschapstest kunnen doen? Vriendelijk bedankt.
Hoi Flixbilly, voor een innestelingsbloeding is het te vroeg. Het kan heel goed bij het verwijderen van een spiraaltje horen dat je wat bloed verliest. De baarmoeder moet zich weer even aanpassen aan de nieuwe situatie. Er is toch weer een beetje in die baarmoeder gerommeld. Ik denk dat je over een week of 2 eens kunt testen, mocht je dan nog niet ongesteld zijn geworden. Groetjes Brigitte