hallo wij zitten al bijna een jaar aan het proberen om zwanger te worden. ik ben altijd precies na 35 dagen ongi. nu ik voel me al een paar weken niet mijzelf, ben af en toe duizelig als ik op sta en heb last van witte vloed. ook heb ik last van versprekingen, dit had ik nooit. nu ben ik 16 dagen overtijd maar geeft de zwangerschaptest negatief aan (5 stuks verspreid over 14 dagen) maar ik heb ook 6 maal getest met mijn ovulatietesten en deze gaven positief aan! nu weet ik het echt niet meer. weet iemand hoe ze het bij de dokter testen? daar ga ik maandag heen. ben ik nou zwanger of niet?
Ik denk dat je voor de zekerheid even bloed zou kunnen laten prikken. Dit is de meest zekere manier om te zien of je zwanger bent. Succes. Groetjes, Elvira
Euh Anneke, Dit is niet mijn topic hoor. Volgens mij schrijft Mina inderdaad niet of ze een eisprong heeft gehad.
voor bloed te prikken moet je huisarts toch een afspraak maken? je kunt toch niet zo naar het ziekenhuis?
Als je bloed wil laten prikken. Eerst even langs de huisarts, van hem krijg je een formulier en dan op naar het ziekenhuis om te prikken.
Hoi Mina ik denk inderdaad dat je beter bloed kan laten prikken. dan weet je het zeker. dat een ovu test postitief is hoeft niet te betekenen dat je zwanger bent. ik teste op mijn nod pos. maar er zijn ook veel mensen die er een week/weken later pos. testen niet ieder lichaam is even snel met het aanmaken van het hormoon HCG. welke test heb je gedaan? wel grappig veel wit vloed en versprekingen had ik ook in de week voor dat ik pos. teste. dus wie weet! succes!
ik weet niet of die 5 testen van 1 en hetzelfde merk waren en of dat matcare testen waren of dat het verschillende testen waren? ik zou idd een afspraak maken met de ha en erop staan dat je een bloedonderzoek krijgt die uitwijst of je wel of niet zwanger bent... vindt het raar dat al je testen negatief zijn en je ovu testen positief(wat vaak gebeurt als je zwanger bent) terwijl je je eisprong al lang al achter de rug hebt...en daarbij nog eens dat je nooit overtijd bent... succes meid...ik duim voor je dat je zwanger mag blijken te zijn.. gr.smoekie