wie heeft dit ook al gehad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovely30, 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hoi ik heb maandag naar mijn gyn geweest omdat ik zwangerschapsverschijnselen had
    en omdat ik de 12de februari mijn NOD maar 3 dagen heb gehad terwijl ik ze al van mijn 16de 7 dagen lang doorkreeg.
    normaal moest ik nu de 11de maart mijn NOD krijgen. maar mijn gyn vertelde maandag dat ik nog mijn eisprong moeste hebben dat ik met een follikel zat van 16
    en dat ik binnen de 3a4 dagen mijn eisprong ging krijgen.
    nu zijn we de 9de maart en heb ik vanochtend bruin verloren + nu bloed
    wie kan mij in godsnaam helpen
    want ik weet niet meer wat ik ervan moet denken
    ik begrijp mijn eigen lichaam niet meer!
    heeft er iemand dat ooit al meegemaakt of mess een kennis van jullie?
    oja mijn NOD van februari is het gevolg van een miskraam en mijn gyn vertelde dat mijn lichaam in de war was daardoor. en dat ik daardoor die zwangerschapsverschijnselen had. maar ik weet nu niet wrm ik nu verlies terwijl ik nog maar net mijn eisprong heb gehad.
    liefs

2. Pooltje

Pooltje Actief lid

28 mei 2007
    325
    0
    0
    Hoi Lovely,
    Ik heb het helaas ook gehad. Niet de zwangerschapsverschijnselen maar wel uitblijven van menstruatie na laatste MK. Ik dacht zelf - eindelijk na ca. 7 weken - een eisprong te hebben gehad na de curretage doordat mijn temperatuur een halve graad omhoog ging en doordat ik in de week voor mijn (vermeende) eisprong veel vruchtbaar slijm had. Toen ik niet ongesteld werd 2,5 week later dacht ik zwanger te zijn. Maar niet. Ik ben afgelopen vrijdag bij de gyn geweest en uit een echo bleek dat er 2 eitjes langzaam aan het groeien zijn. Dus ik heb nog helemaal geen eisprong gehad na mijn curretage ondanks de verschijnselen (temp stijging en vruchtbaar slijm).

Helaas, een MK ontregelt het lichaam flink :( . De arts heeft mij gewaarschuwd dat het nog wel een paar weken kan duren voor ik voor het eerst weer ongesteld wordt. Over 2,5 week heb ik weer een afspraak bij de gyn en dan kijken we hoe het er dan voor staat. Hier valt verder ook niets aan te doen volgens mijn gyn :cry: enige wat je kan doen is afwachten :x

Sterkte!
    Pooltje

3. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    das ook heel erg pooltje :cry:
    maar ik heb nu een bloeding achter dat ik volgens mijn gyn nu woensdag die gepasseert is mijn eisprong zou moeten geweest zijn.
    dus die bloeding op zich is toch wel iets heel raars
    kan dat dat je 4 dagen na je eisprong al je NOD krijgt?
    liefs

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    4 dagen na je eisprong kan het nog wel eens een innesteling zijn of nog een eisprongbloeding (heb ik ook wel eens 4 dgn na mijn ei)

Succes ik hoop dat je lichaam zich snel gaat herstellen!

5. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hoi Debby
    ik verlies al sinds vanmorgen heel veel bloed
    en heb overal pijn.
    een echo kan er niet om liegen he ivm een eisprong? ik had een follikel maandag van 16 dus zei mijn gyn dat ik mijn eisprong binne 3a 4 dagen moeste hebben. dus zei ze ook dat mijn NOD 2 weken verlaterd was
    dus vanmorgen schrok ik mij een bult toen ik nu al bloedverlies had.
    liefs

6. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ja dat geloof ik...maar er zijn heel veel vrouwen die na hun eisprong of na een innesteling bloed verliezen....het kan heftig zijn maar moet als het goed is niet langer als een dag duren....anders toch even naar de HA meis...
    Succes ik snap dat je hier onzeker van word!

Groetjes Debby

7. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    ja ik denk dat ik morgen eens ga bellen naar mijn gyn
    want het voelt eht als NOD aan . het is wel puur bloed geen brokken of niks
    liefs

Deel Deze Pagina