hallo Ik heb sinds 3 weken een raar gevoel onder in mijn buik en heb vrijdag wat donker bloedverlies gehad en savonds als ik op bed lig en ik lig op mijn buik dan heb ik een raar gevoel en wordt wat misselijk, ben ik zwanger?
Een kans heb je zker ja. Maar ben je over tijd, heb je al getest of iets dergelijks? Want ik kan natuurlijk niet door de pc zien of je nou zwanger bent of niet. Dan zul je toch echt moeten testen. Succes
Nee heb nog niet getest maar hoor van veel vriendinnen van mij die al een kleine hebben dat die dezelfde symptomen hadden het voelt bij mij als een heel lekker gevoel heel apart ik heb zelfs al geen zin meer in sex met mijn vriend dat is nu al 9 weken terug ik ga vanmiddag maar een test halen
ik heb een test gedaan en ben zwanger jippie ik had echt al zo'n gevoel alsof er iets in mijn buik zit maar het is dus echt zo alelen het vreemde vind ik mijn bloedverlies van vrijdag op zaterdag heel raar om te zeggen maar er zaten ook donkerrode slierten tussen wie had dit nog meer
Gefeliciteerd, er zijn meerdere vrouwen die ondanks dat ze zwanger zijn toch af en toe bloed verliezen. Zolang het geen heftig bloeden is samen met pijn hoef je je geen zorgen te maken.
Hallo, Ik heb al twee/drie week last van branderig gevoel in mijn onderbuik en rug. Continu het gevoel hebben dat ik ongesteld moet worden. Verder ben ik veel moe. Kan ik zwanger zijn? Groetjes D