Hallo, Heb een hele poos niks meer van me laten horen, maar baalde ook steeds zo dat ik wel symptomen had en steeds niet zwanger bleek!! Maar nu eindelijk na bijna een jaar is het zover!!! Vanmorgen getest had zondag ongi moeten worden had wel steeds het gevoel van ik moet ongi worden maar het werd maar steeds niks Dus toch maar weer getest en ja hoor 2 streepjes!!!! ZWANGER!!!!!! Heb ik dus niet voor niks al de hele week gigantische zere borsten!!haha Heb net de huisarts gebeld en moet vanmiddag heen spannend moet alleen mijn vriend kan niet mee..helaas Ben de hele tijd aan het huilen zo blij en ik mag niks zeggen wil zo graag mijn moeder bellen haha Sorry ik moest het even kwijt!!!! Liefs Emni
Dank jullie wel!!! Kom net bij de dokter weg volgens haar ben ik dan 2 wkn zwanger Vondt het wel raar want ze doen verder niks alleen de bloeddruk opmeten die was goed 115/80 Mijn test was genoeg zei ze... Moest n.d.t de vk bellen Dus heb dat net gedaan en volgens haar ben ik 4 wkn zwanger?... Zij rekenen vanaf de eerste dag na laatste menstruatie zei ze Ik moet 11 febr voor de eerste x naar de vk spannend....... Ben wel heel gelukkig ,maar kan het eigenlijk nog niet geloven. Bedankt voor de leuke reacties Liefs Emni [/url
Dank jullie wel!!! Kom net bij de dokter weg volgens haar ben ik dan 2 wkn zwanger Vondt het wel raar want ze doen verder niks alleen de bloeddruk opmeten die was goed 115/80 Mijn test was genoeg zei ze... Moest n.d.t de vk bellen Dus heb dat net gedaan en volgens haar ben ik 4 wkn zwanger?... Zij rekenen vanaf de eerste dag na laatste menstruatie zei ze Ik moet 11 febr voor de eerste x naar de vk spannend....... Ben wel heel gelukkig ,maar kan het eigenlijk nog niet geloven. Bedankt voor de leuke reacties Liefs Emni
Gefeliciteerd. Ik zelf heb het afgelopen weekend positief getest, na 7 maanden, ben ook supergelukkig ermee. 9 februari heb ik de eerste afspraak bij de vk. Zo spannend allemaal een eerste zwangerschap!
Hi Babbs Jij ook gefeliciteerd dan !!!super Ja heel spannend allemaal hopelijk gaat het verder goed?! Geniet ervan liefs Emni