Hoi hoi, Ik ben 39 jr, heb zoontje van ruim anderhalf en alweer bijna jaar bezig om weer zwanger te worden. Heb bmi van 35. Eerst x zwanger geworden na anderhalf jr. Wel zonder mmm en probleemloze zwangerschap en bevalling gehad. Na bevalling heb ik bijna jaar bv gegeven en werd ik pas na 9 maanden weer ongesteld. Heb korte cyclus, gemiddeld 21 dagen met korte lf (6 dagen ongeveer). Wel altijd eisprong, ben weer bijna jaar aan het temperaturen. Nu ben ik over tijd (zit op dag 28), heb 4 x test gedaan maar negatief maar ook nog geen menstruatie. Temp is wel hoger dan na eisprong maar niet hoger dan mijn temp voor de eisprong terwijl dat normaal wel zo is. Ben bang dat ik niet zwanger ben en in de overgang zit. Of zou ik wel zwanger kunnen zijn ondanks die lage temperatuur en ben ik te ongeduldig? Alvast bedankt voor het antwoord!
hoi als je testen negatief zijn ben je zeer waarschijnlijk niet zwanger. De kans dat je nu al in de overgang bent is ook niet erg groot. Waarschijnlijk duurt je cyclus gewoon een keer wat langer. Even afwachten. Als je graag weer zwanger wilt worden en je hebt een jaar geprobeerd zonder dat het lukt mag je- als je wilt- om extra onderzoek vragen. Mirjam