ben ik zwanger ondanks mijn rare cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy21, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey nouik ben zwanger hihi:D weet het sinds gisteren
    wel irri van jou cyclussen hoor ik had er pas 1van 45 en nu deze ronde is het blijkbaar maar 28dagen geweest rot lichaam he:S
    maar ik denk dat je het beste kunt gaan temperaturen....
    succes! en laat iets weten he!

xx

2. H en J

H en J Lid

16 dec 2007
    38
    0
    0
    Hey Cindy,

Van harte gefeliciteerd! :thumup:

Ik zag dat ik de tweede pagina had gemist en dus niet had gezien dat je al had gemeld dat je zwanger bent! Echt heerlijk, geniet ervan!

Ik heb gisteren wat roze afscheiding gehad bij het plassen, dacht zeker dat ik ongesteld zou worden binnen een uur na ontdekking maar het is niet doorgezet. Nu snap ik er niks meer van... Normaal zet het altijd meteen door dus misschien komt het dadelijk nog.

Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil (ondanks dat dat nu een half jaar is zijn we pas met de tweede ronde bezig) een cyclus gehad van 45, 49 en 37 dagen. Als ik vandaag ongesteld word is dat ineens 28 dagen. Dat zou fijn zijn omdat het in elk geval korter is maar ik ben er compleet van in de war. Je denkt elke keer op het goede moment te klussen (nou hebben wij eigenlijk niks aan het toeval overgelaten en bijna de hele maand gewoon geklust.. :oops: ) maar toch blijkt het later weer helemaal anders dan je dacht.

Ik hoor in mijn achterhoofd soms een stemmetje dat het misschien een innestelings bloeding zou kunnen zijn maar eigenlijk geloof ik daar niet in bij mij omdat ik dat bij de eerste ook niet heb gehad. Tja..

:(

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    dankjewel allemaal!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Cindy,
    Van harte meid!
    Je kunt een topic maken bij: ik ben zwanger!
    Hier kan iedereen je feliciteren.
    Deze doe ik dicht.
    Elmo

Deel Deze Pagina