Hier leken het met 6 weken en 3 dagen twee kindjes (uitwendig), maar inwendig was het duidelijk te zien dat het om eentje ging (met kloppend hartje).
Ben ook zwanger van een tweeling! Ik heb een inwendige echo gehad bij precies7 weken en toen waren er duidelijk 2 baby's te zien met kloppende hartjes.
Hier leek het met 7 wk ook om een tweeling te gaan omdat er twee vruchtzakjes te zien waren. Er was echter maar 1 kloppend hartje te zien, maar dat hoeft niet altijd te betekenen dat er geen 2e is. Maar bij 10 weken bleek het er toch echt maar 1 te zijn, het tweede vruchtzakje was ook helemaal niet meer te zien. Komt vaker voor.
Het kan ook een vanishing twin zijn, heb ik ook gehad. bij 5,5 weken 2 vruchtzakjes een week later 2 kindjes met kloppende hartjes een week later nog maar 1tje en de ander was aan het verdwijnen uiteindelijk is het 2de vruchtzakje ook verdwenen. hierbij krijg je trouwens geen bloeding. spannend hoor!
Ohh dat zou idd ook kunnen dan! Wat ook zo vreemd is dat ik volgens mijn berekeningen nu precies 8 weken ben.. maar volgens de arts ben ik 6.4 weken.. maar dat kan helemaal niet want heb 2 dagen na mijn verwachte eisprong voor t laatst seks gehad die periode.en het kan niet zo zijn dat de sperma dan een week heeft overleefd.. nu maak ik me druk dat de baby misschien niet goed groeit
Probeer je nog eventjes niet te druk te maken. Je bent nog best pril zwanger. Een millimeter verschil op de echo kan zo een paar dagen meer/minder betekenen. Daarom krijgen veel vrouwen pas een echo rond de 12 weken, dan gaat dat al een stuk beter . Hoop dat je maandag een sterk hartje kunt zien, en wie weet wel twee...
haha ja toen ik hoorde van de arts dat het er misschien 2 waren was ik eerst best wel geschrokken.. 2 baby's is natuurlijk een stuk duurder in 1 periode en ook veel drukker! maar nu ik het idee wat heb laten zakken vind ik het wel erg spannend en vind ik 2 net zo leuk als 1. mochten het er 2 zijn ben ik wel gelijk klaar haha
Ik ben moeder van een tweeling van nu 2 jaar en 9 maanden. Dit was mijn eerste echo met 8 weken. Toen konden ze niet met zekerheid zeggen dat het er 2 waren. Omdat er net als bij jouw een groot zwart gat was te zien. Bij de twee echo met 10 weken krijgen we dit te zien en wisten we meteen dat het er 2 waren.
wauww die eerste echo lijkt sterk op die van mij.. ik zal wel even een foto plaatsen van mijn echo foto. je ziet duidelijk in het midden de baby zitten.. die zwarte vlekken rechts zijn doorbloedingen van de baarmoeder.. helaas zie je niet de vlek in beeld omdat die niet tegelijk in beeld was te krijgen met de baby. maar die vlek zat net buiten beeld links van de baby.
Hierbij de echo! zoals ik al zei zie je die 2e donkere vlek net niet(links in de hoek) omdat we ze niet beiden tegelijk in beeld konden krijgen.