ben ik zwanger van een tweeling!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Oh.. Dat zou dan wel even wennen zijn, maar ook leuk!! Spannend! Succes met wachten..

2. Derbi

Derbi Niet meer actief

Hmm, ik ben niet de tweeling expert ofzo, maar wel zwanger van Een tweeling. Het lijkt mij dat de vruchtzakjes ietsjes dichter op elkaar zouden zitten. Hoop het wel voor je! Wij zijn ook echt heel blij ermee. Bij mij zagen ze het met 7 wk. Al en morgen de termijnecho. Mocht het zo zijn dan kun je enorm kosten besparen door in duitsland zaken als Een kinderwagen etc. Aan te schaffen.

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Spannend topic! Ik lees mee. succes maandag!

4. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Stiekem had je toch al een voorgevoel een tweeling te krijgen? Zie je profielafbeelding....haha spannend hoor!! Bij ons dachten ze bij de eerste ook aan een tweeling...achteraf was het een schaduw.. Ik ben heel benieuwd...veel plezier bij de echo maandag....

5. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nee die afbeelding is puur toeval! die vond ik gewoon erg schattig! wel zat het steeds in mijn achterhoofd.. Bij mijn partner zitten er heel veel tweelingen in de familie.. en het zijn allemaal mannen! Zo is zijn vader, oom, broer en neef van een tweeling. Nu had de arts gezegt dat dat dan echt puur toeval is omdat de vrouw verantwoordelijk is voor tweelingen.. als ik nu zwanger ben van een tweeling geloof ik niet meer in toeval haha. bij mij in de familie geen enkele tweeling!

6. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Het is inderdaad zo dat mannen het wel weer door kunnen geven aan hun nageslacht maar een man zorgt er niet voor dat je een tweeling krijgt.
    De vrouw heeft een eisprong met 2 eitjes (2eiige tweeling)
    en een 1 eiige tweeling ontstaat spontaan is niet erfelijk........ die zou denk ik dichter bij elkaar zitten op de echo.........

7. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Gefeliciteerd, en succes met wachten tot maandag. Ik zag in het topic...ik ben zwanger,iemand die ook misschien zwanger is van een tweeling, ook een echo toegevoegd, misschien heb je daar wat aan. Ik weet haar naam niet precies, maar iets van yvonnovy.....:D
    Ik dacht, misschien vind je dat leuk;). Succes de komende dagen hè!

8. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Spannend!

Gefeliciteerd me je zwangerschap en succes met wachten.

9. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel meiden!

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

Jou man kan niet bepalen of jij een tweeling krijgt.;)
    Wat jou man wel kan, is het tweeling-gen doorgeven aan zijn dochter. Dan is bij haar de kans groter om later een tweeling te krijgen.

Bij mij in de familie zijn er geen tweelingen... en toch heb ik wel een tweeling gekregen (twee-eiig).

Succes, ben benieuwd! :D

11. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hey wat grappig, ik heb gister mijn echo gehad en ik had ook verder naar achter een zwarte vlek. De gyn durfde er geen uitspraken over te doen omdat ze er niets in zag zitten en de 'vlek' ook niet goed in beeld kreeg omdat het een stuk verder naar achter lag.
    Ze zei er wel bij dat het missch 'gewoon' om wat vocht ging, alleen begrijp ik niet waarom er dan vocht zit? Ik ga je topic volgen, ben erg benieuwd wat er bij jou uit komt bij de volgende echo!
    (ik heb trouwens ook geen bloeding oid gehad)

12. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey pleak wat spannend!! Wanneer heb je weer een echo?

13. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    En het is alweer bijna zaterdag meiden! Voor je het weet is het maandag en weet ik of ik mama word van 1 of 2 ukkies!

Moet wel zeggen dat ik inmiddels helemaal gewend ben aan het idee. Zou het toch wel heel erg speciaal vinden als het er 2 zijn hoor!

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ik heb de 23e weer een echo..
    jij al veel eerder ;) ben benieuwd hoor!

15. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Spannend Lovekisses!!!
    Mijn neef dacht dat zijn vrouw een 2ling kreeg...en bij de geboorte was het een 3 ling ;) haha...

Spannend, het is bijna maandag

kimmyLynn vindt dit leuk.
  16. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    @liefde1987
    Nu maak je me wel bang hoor haha!

Hoe hebben ze dat nou kunnen missen tijdens de echos!?

17. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom vraag je niet om een eerdere echo?
    Ik zou dat niet volhouden van de spanning haha

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ohw nee joh, hou ik wel vol ;) plus ben nu nog maar 7 weken, de kans dat ze eerder iets zien is ook kleiner, dus geduld, dan is het gelijk duidelijker. Jij bent al een weekje verder toch?

19. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik lees mee, ik vind het erg spannend voor je Lovekisses! Nog één nachtje slapen.

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Morgen de dag!!
    Hoelaat??

Deel Deze Pagina