Bij mij was het met 7 weken overduidelijk: twee holtes naast elkaar. Toch zoomden ze eerst in de op de ene "vlek". Daar zat een prachtig kindje met kloppend hartje. En toen zei ze: nu even dit bekijken. En ja hoor, na wat heen-en-weer bewegen kwam ook daar een prachtig kindje & kloppend hartje in beeld. Je weet niet wat je meemaakt. Ben benieuwd wat er bij jou uitkomt!
SPANNEND ZEG!! geloof ik best belle "je weet niet wat je meemaakt" oef wat gaat er dan door je heen...
Whahaha hele topic even bijgelezen en door alle berichtjes ben ik toch ook wel erg nieuwsgierig geworden!
HahahahH hier ben ik dan hoor meiden!! Waren even wat dingen tussen gekomen die ik nog moest doen voor ik naar huis kon.. Maaaaaaar het is er toch 1. Die 2e vlek die we zagen was bijna weg.. ze denkt wel dat het een tweeling was maar dat die 2e al heel vroeg is opgelost.. Erg jammer want had me nu toch wel erg verheugd op 2. Maaar ben dolgelukkig met me uk die er nog zit. Hartje klopte erg goed en hij was al het dubbele gegroeid!