Dankjulliewel meiden! Mag over 2 weken weer een echo. Maar deze is voor dr termijnsbepaling. Ik bof wel hoor ons kindje dan al 3 x te hebben gezien
Klein beetje jaloers wel Ben nu bijna 21 weken zwanger en heb vorige week ons meisje pas voor de 3e keer mogen begluren... Geniet van je zwangerschap meid!!! (ja dat is af en toe lastig, maar pak die kleine momentjes )
het verlossende antwoord Net zo leuk hoor! en fijn dat alles goed is en kon ook hematoom zijn btw.. die lijkt ook op een vruchtzak. Bij mij dachten ze ook een tweeling, bleek later hematoom te zijn, en die schijnt ook op te lossen. Wel tof dat je vandaag je kleine lekker heb gezien
Love, gefeliciteerd meis! Heb je heel toevallig een foto??? Ben niets nieuwsgierig hoor; ik heb morgen weer een echo en vrijdag ook weer, maar wil een beetje voorbereid zijn op wat ik evt kan gaan zien, en aangezien wij gelijk oplopen hihihi Heb je het hartje ook mogen horen???
Nou meiden toch wel in paniek nu! Ging net naar de toilet en verloor een druppeltje bloed.. ik plaats even een foto om een duidelijker beeld te scheppen. Srry voor de foto hoor maar heb echt even jullie hulp nodig heb namelijk nog geen bloed verloren tot nu
hierbij de foto.. het is misschien niks.. maar omdat ik nog geen bloed had verloren maak ik me wel erg druk verder geen buikpijn gehad nog ofzo
Zou het niet te maken kunnen komen doordat je een inwendige echo hebt gehad? Bij twijfel, ter geruststelling, gewoon even bellen hoor!
Het kan komen door de inwendige echo, mij werd dat verteld toen....anders ff bellen voor de zekerheid!!!
Alles is beter doorbloed als je zwanger bent. Er kan heel makkelijk een vaatje zijn geknapt tijdens de inwendige echo! Je kan altijd even bellen met je verloskundige.
Verloskundige gesproken.en die ziet geen ramp zolang ik niet veel meer bloed verlies of buikpijn krijg. Het enge is echter dat mijn moeder wel een miskraam heeft gehad in zo een zelfde soort situatie..
Mijn vriendin had dat ook en bleek door het andere vruchtje te komen. Dus als dat andere idd een beebje was, dan kan dat. En anders gewoon een adertje... MOeilijk, maar niet te druk om maken schat is niet goed voor jou en beebje...
Ik denk dat dit ook een gesprongen adertje is. Het bloed ziet er niet echt helder uit en als het een "vruchtje" zou zijn geweest hadden ze dat wel op de echo gezien vanmiddag Maar ik begrijp dat het schrikken is!
Ik dacht ookal dat hrt misschien bloed zou kunnen zijn van het mogelijke andere vruchtje.. aangezien die vlek vandaag bijna weg was op de echo. Tot.nu toe verder geen bloed meer verloren. Morgen wel ff de echoscopiste bellen. maar ben wel al wat relaxter omdat ik geen buikpijn heb