ik heb last van blaasonsteking ben nu ander halve week van mijn ongi af heb maandag of dinsdag bruin bloedverlies gehad en heb nu 2 dagen slijm gehad ben regelmatig misselijk en dinsdag voelde ik me niet lekker raar gevoel in mijn buik ik heb gisteren getest voor de zekerheid negetief wat denken jullie kan ik zwanger zijn
heykes ----------- mss heeft het allemaal met die blaasontsteking te maken anders bel je even dokter om info ben je ook zeker he denk dat het mss nog iets te vroeg is voor te testen bel gewoon dokter en hopelijk weet je snel iets liefst nathalie
als je anderhalve week van je ongi af bent, kun je nu nog niet posi testen.. Ik denk dat je nu in je vruchtbare periode zit, klussen dus Over 2 a 3 weken kun je pas echt posi testen, mocht je zwanger zijn.. Succes
hey Beertje zit met soort gelijk vraag als jij mijn laatste nod was 22/10 nu heb ik dus sinds vrijdag blaasontsteking en beetje gevoelige borsten nu heb ik beetje stekend gevoel in buik, weet ook niet of het met blaasontsteking te maken heeft ? hou je ons op de hoogte ? groetjes
bedankt voor jullie reactie ik vond het zelf ook te vroeg om te testen maar ja vond het wel spannend ik kon niet wachten haha we kijken over 2 a 3 weken wel weer hopelijk is het dan positief mijn zoontje is vandaag 5 geworden en hij wil graag een broertje of zusje erbij hij praat er elke dag over