Ik ben heel onregelmatig, de ene keer was het 27 dagen, de andere keer 33 dagen. Dus ik vermoed ongeveer een week, omdat ik vandaag op dag 40 zit. Ik heb getemperatuurd, al zeker 14 dagen dat ik tussen de 37 en 37,3 zit.
ik vind het ook een mooie test en we weten ook niet hoe gevoelig deze testen zijn natuurlijk. Heb je ook een link of een foto van je tempkaartje? Kunnen we meekijken wanneer je eisprong is geweest
Iedereen kan een test wel licht vinden voor een week overtijd, maar iedere vrouw en elke zwangerschap is anders qua hcg aanmaak. Bij m'n eerste en derde had ik 6 dagen na terugplaatstging, 9 dpo al een duidelijke test! Maar bij mijn tweede had ik nog niet eens z'n test als ts met 5 weken zwangerschap. Maakte toen een hele trage hcg aan. Maar dit meisje is er wel . Er staat een duidelijke streep, nu kan je evt elke 2 dagen even met een zelfde test gaan testen om te zien of hij goed oploopt. Maar ook oploop zegt niks over een doorgaande zwangerschap. En alle zwangerschappen klopte. Exact qua termijn ivm ivf . Super spannend!
vorige zwangerschap ik ook niet, nooit gehad ook, zelfs niet met de kruidvat 2 voor 5 euro, maar mijn dochter is toch echt al 2