ben ik zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door moonshine, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonshine

    moonshine Lid

    23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    ik ben nu 6 dagen overtijd ben nog nooit zo lang overtijd gewees mss wel een 1 dag of 2 maar geen 6.. gisteren heb ik een test gedaan die was negatief...heb alleen onwijs veel pijn aan me tepels /borsten en ze lijken ook wat groter en moet ook wel wat meer plassen en ben ook wat bijgekomen de afgelopen 2 weken... mja ik weet niet of dat symtonen zijn en of ik er wel op moet vertrouwen mss verbeeld ik het me maar :cry: ... in iedergeval ik ga der van uit dat ik niet zwanger ben.. zodat ik een teleurstelling verkom...wie zit er met het zelfde probleem als ik?

    groetjes O:)
     
  2. Margot1988

    Margot1988 Actief lid

    2 sep 2008
    402
    0
    16
    ik was 5 dagen overtijd heel erg moe al 2 weken en ontzettend misselijk, van me borsten had ik niet echt veel last en ik had gisteren een test gedaan en die was positief. Anders moet je even langs de huisarts gaan voor een bloedtest dan weet je het meteen
    veel succes

    margot
     
  3. moonshine

    moonshine Lid

    23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    ik wacht tot ik 10 dagen overtijd ben dan ga ik nog een test doen , als die negatief is gaa ik wel ff langs de huisarts..hooop dat het positief is als ik de test doe.. mja we zullen zien 8)
    groetjes
     
  4. Margot1988

    Margot1988 Actief lid

    2 sep 2008
    402
    0
    16
    veel succes! laat het maar weten :D
     
  5. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    veel succes met testen
     
  6. moonshine

    moonshine Lid

    23 jan 2008
    55
    0
    0
    roermond
    nouw het was vals alarm ben zaterdag ongi geworden :thumbdown: nouwja volgende keer hopelijk beter O:)
     

Deel Deze Pagina