bang om kwijt te raken?!?!?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dagmar1974, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    heb nog ff wat raars.. ze hebben gisteren 2 teruggeplaatst bij mij (icsi) maar ik ben erg bang dat ik dingen verkeerd doe. verkeerde bewegingen ofzo dat ze afstoten enzo.. pfffff ben erg voorzichtig nu.
    komt misschien ook omdat mijn buik nog steeds wel gevoelig is van de punctie. hebben jullie die angst ook?

ik bedoel dus over het algemeen de eerste weken van een zwangerschap, die zijn zooo belangrijk...

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hey Dagmar, ik denk dat je deze vraag beter bij het deel van vruchtbaarheidsbehandelingen kan stellen. ;)

Ik wil je heel veel geluk wensen, hoop echt dat je emmietjes blijven zitten!

Lieve groetjes!

3. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    waarom dit gaat iedereen toch aan? ik bedoel gewoon over het algemeen hoor.. ook jullie kunnen het kwijtraken in de eerste weken niet alleen wij

dankje voro je berichtje trouwens, vink lief

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi Dagmar,

Ik snap heel goed wat je bedoeld hoor... ik denk dat de meeste vrouwen het heel spannend vinden als ze net zwanger zijn en het liefst zo voorzichtig mogelijk gaan doen... ik dacht bijvoorbeeld meteen: zit die rand van mijn spijkerbroek niet te strak? misschien moet ik niet te hard 'drukken' als ik op de wc zit :oops: ... kan ik wel op mijn buik slapen?... moet ik misschien even geen sex hebben etc etc... allemaal van die kleine gedachtes die in je hoofd springen omdat je bang bent dat de zwangerschap misschien wel afgebroken wordt... :)
    Inmiddels weet ik uit ervaring en door verhalen van anderen dat je echt alles kunt doen, je zou zelfs nog intensief kunnen sporten zeggen ze...

Ik heb om eerlijk te zijn geen ervaring met icsi hoor, en misschien dat je dan wel voorzichtiger moet zijn... ik denk dat dit de reden is dat Elke1984 zegt dat je je vraag bij dat topic kunt stellen... maar ik denk dat als je extra voorzichtig zou moeten zijn, ze je dit wel verteld hadden na de terugplaatsing...

Ik hoop dat je over een aantal weken 2 kloppende hartjes ziet meis... spannend!

5. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    jazeker ik snap haar reactie wel hoor. maar ik bedoelde gewoon in het algemeen even :D
    ja ik moet de eerste 3 dagen rustig aan doen na de tp, maar ja wat is rustig aan he? hahahahaha ik moet toch mijn dochter nar school brengen... op de fiets!

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hey meid, snap je gevoel helemaal.
    Rustig aan doen, is lekker alles op je dooie akkertje doen, als je geen zin heb om te stofzuigen, niet doen dan, komt nog wel een dag dan heb je wel zin.
    En ga gewoon lekker leuke dingen doen die je wat minder stress bezorgen, en je van die gedachtes in je hoofd weghalen, mensen die sduper intensief ermee bezig gaan, zijn op een bepaalde manier, er zo mee bezig dat het ook mis gaat.

Ik weet zeker, als je alles op je eigen tempootje doet, je wat minder stress er aan besteed, leuke dingen gaat doen, het veel eerder goed gaat, dan je nu gaat zitten stressen van gaat het wel goed, kan dit wel? mag ik dat wel?

Deel Deze Pagina