Hele domme vraag mischien

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Stephaniem, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephaniem

Stephaniem Actief lid

1 apr 2008
    101
    0
    0
    ik ben nu net ongestelt geworden pfff,word het haast nooit maar als ik het ben,dan ben ik het soms wel 2 maanden achterelkaar..
    ik heb diabetes tijdje terug is dat ontdenkt,dus moest gelijk aan de pil gaan,want me suiker is nog niet onder controlle en ook nog erg hoog..
    nu is het dus al heel lang geleden dat ik de pil heb geslikt ik was toen 11 dacht ik, en ben er toen mee gestopt omdat ik geen gemeenschap had en omdat me menstuatie er nog erger van werd..
    heb nu ook heel erg buik en rug pijn word er gek van..
    Nu is dus mij vraag moet ik vandaag met de pil beginne,ja toch?en dan 3 weken achter elkaar doornemen,en dan 1 week niet,en dan weer 3 weken lang?
    hoop dat iemand me uit kan legen hoe het werkt want weet het echt niet meer,en op de bijsluiter staat het ook niet echt goed uitgelegt

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Je kunt inderdaad vandaag beginnen. Dan slik je gewoon net zo lang tot je strip leeg is. Dat is bij de meeste dus 3 weken. Dan een week niet.
    Dan begin je dus elke 4 weken op dezelfde dag van de week met een nieuwe strip.
    Dus nu is het zondag. Als je dus vandaag begint, begin je over 4 weken ook weer op zondag met een nieuwe strip.

Succes!

Deel Deze Pagina