Hallo dames, Ik ben nieuw hier en benieuwd of jullie in mijn album willen kijken naar mijn test die ik zojuist heb gedaan? Bedankt alvast. Groetjes mij
Wauw gefeliciteerd hoor! Over een paar dagen zie je vast een veel dikkere streep, maar deze is duidelijk genoeg!
O dames, Echt hartstikke bedankt. (Zit alleen thuis vriend is naar voetbal). Ik dacht laat ik eens een testje ertegen aan gooien. Ik kan het echt niet geloven .
Zo duidelijk als wat zou ik zeggen! Kan heel goed begrijpen dat je het niet gelooft omdat je eigenlijk geen klachten hebt. Maar ik had ook geen klachten behalve dat de ongesteldheid uitbleef (heb dus ook 3 testen gedaan voordat het doordrong ). Dus meis ga er lekker van genieten want je bent gewoon harstikke zwanger! Leuk cadeautje als je man zo thuis komt
je had zijn gezicht moeten zien, ik had namelijk het plaatje ervoor op de computer. Hij zei wat is dat dan, ja een zwangerschapstest oh ja. en toen pakte ik de test. Ik dacht even dat die flauw ging vallen Maar hij is heel blij. Groetjes Angelique
Hallo allemaal, Ik ben de vriend van hugbear (post op haar account uiteraard). Wou even laten weten dat mijn vriendin inmiddels opgenomen is in het ziekenhuis en er niet bepaald leuke vooruitzichten zijn. Ze houd het eten simpelweg niet binnen en drinken ook niet. Wat ze ook drinkt maakt niet uit, en eten idem dito Kortom leeeeuk dat zwanger zijn :S heel frustrerend voor haar en ook voor mij constant naar ziekenhuis elke avond zucht Maargoed uiteindelijk komt er iets moois. Dus positief blijven. Groetjes, Suppie.
Jeetje joh dat is ook wat zeg. Zo blij om zwanger te zijn en dan loop je ziekenhuis in en weer uit. Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je snel opknapt.
oeh, heftig. ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat zij snel weer thuis is en jullie kunnen genieten!
Jee zeg, hebben ze al enig idee hoe het komt? Hoe gaat het nu? Hopelijk mag ze snel weer naar huis en gaat alles goed met de baby!