wat moet ik nu

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dalai, 10 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dalai

dalai Lid

10 okt 2008
    7
    0
    0
    bloemist
    lippenhuizen
    wat moet ik doen
    ik ben net een maand van de pil af
    mijn laatste menstruatie was 23 september
    heel vel sits zeggen dat ik 6 oktober vruchtbaar ben
    of 3oktober
    6oktober heb ik sex gehad
    en we zijn een week verder en ik krijg steken onder mijn buik
    wat moet ik doen

help :(

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik zou zeggen: afwachten maar! Gewoon lekker doorleven en proberen er niet al te veel mee bezig te zijn.
    Enne... misschien duurt het een poosje voor je ontpild bent. Veel ontpilverschijnselen lijken een beetje op zwangerschapssymptomen.

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ga helemaal met Sanneke mee.

Je kunt niets anders doen dan afwachten.
    Je cyclus kan veranderen als je net bent gestopt en veel dingen die je voelt kunnen ontpillings verschijnselen zijn.

Helaas val jij nu ook onder de mensen die af moeten wachten

4. dalai

dalai Lid

10 okt 2008
    7
    0
    0
    bloemist
    lippenhuizen
    ja afwachten dat is moeilijkste je wilt zo graag
    we zien wel
    bedankt

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    dat heeft bijna iedereen op deze site wel.. het is pas je eerste maand.. dus je kunt echt het best proberen er niet teveel mee bezig te zijn.. ik probeer ook al sinds februari zwanger te worden..

6. dalai

dalai Lid

10 okt 2008
    7
    0
    0
    bloemist
    lippenhuizen
    ik zal het probren ik zie het wel
    het zal mooizijn al ik het ben en anders jammer :cry:
    bedankt

7. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Het is inderdaad zo herkenbaar, ik dacht 'ach we zien t wel' maar de eerste maand was ik er zoveel mee bezig. Ik ben toen dingen gaan opschrijven, wat voel je, wat denk je, wat hoop je....wie weet is het raak en heb je meteen iets moois om later aan je kindje te laten lezen. Als het niet raak is, dan heb je een goede 'spiegel' voor de komende tijd om jezelf misschien iets minder 'gek' te maken.

Hoop natuurlijk voor je dat het raak is, in ieder geval is het nu een tijd om te genieten van alle nieuwe dingen...

8. dalai

dalai Lid

10 okt 2008
    7
    0
    0
    bloemist
    lippenhuizen
    ik hoop het ook
    bedankt voor de tip denk dat ik er el wat mee ga doen
    soort dagboek
    bedankt

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Het kan ook zijn dat je gisteren je eisprong hebt gehad. Sommigen voelen die als steken. Maar het kan ook zijn dat je nog helemaal niet een eisprong krijgt.

Ik ben eind juni gestopt met de pil en ik ben zo erg aan het ontpillen. Ik dacht dat gaat mij nooit gebeuren, maar heb een maand bloed verlies gehad nadat ik 1x normaal ongesteld ben geworden na 35 dagen. En verder ben ik niet meer normaal ongesteld geweest, alleen heel licht met weinig bloed.

Hoop dat het bij jou anders gaat. Je lichaam moet nu zelf alles regelen he, houdt er wel rekening mee. En maak jezelf niet gek.

10. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi Dalai,

Het kan overal mee te maken hebben. Het is niet gezegd dat je cyclus 28 dagen duurt. Kan ook langer of korter zijn. Je lichaam heeft eerst tijd nodig om te ontpillen.

Ik heb vanaf het begin bijgehouden wanneer ik wat voelde of bemerkte. Dus zeg maar onderbuikpijn, gevoelige (.)(.), afscheiding. Zo kwam ik erachter dat ik precies 14 dagen voordat ik ongesteld werd waarschijnlijk mijn eisprong had.

Succes met afwachten meid!

Liefs

11. dalai

dalai Lid

10 okt 2008
    7
    0
    0
    bloemist
    lippenhuizen
    hallo
    paar maanden terug ben ik er mee naar de huisarts geweest en die zei dat de ontpillen een maand maar duurde
    en dat het ongesteltheid dat kon meteen 1e maand zijn maar het kon ook wel een half jaar tot een jaar duuren
    ik zal nu een soort dagboek bijhouden
    ik ben ook benieuwed deze week vrijdag of zaterdag moet ik het worden
    ik ben benieuwd
    bedankt melinda

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wat het misschien ook kan zijn is een mogelijke innesteling als je een eisprong hebt gehad.
    Ik heb het nu voor de 2e keer gehad. Sommige mensen zeggen dat je het niet kan voelen. Anderen zeggen van wel. Ik denk dus van wel.
    Afwachten meid! Succes!

Deel Deze Pagina