Pijn na het rijden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danoontje, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Vandaag zijn wel een ritje wezen maken van Vlaardingen naar Vlissingen, geen zin in de snelweg dus lekker de binnendoor wegen gepakt.

Toen we eenmaal in Vlissingen de auto geparkeerd hadden stapte ik uit de auto en kon wel janken van de plotselinge pijn onder in me buik, zo beetje rond de schaamstreek. Na een tijdje gewandeld te hebben zakte het wel weer en zijn we langzamerhand weer terug gegaan naar Vlaardingen.

Ik kom net weer thuis en ik stap uit de auto en weer precies t zelfde als dat ik in Vlissingen had, alleen nu blijft de pijn langer hangen dan eerder vanavond en me vriend kon het weer niet laten om de opmerking te plaatsen "nou schat, me oma loopt sneller dan jij nu doet" .... pfff daar zit ik dan ook echt op te wachten.

Maar nu dus mijn vraag, kan dit komen omdat ik langere tijd in de auto gezeten heb ?????

Groetjes Miranda

2. Niet meer actief

Misschien heeft het wat met je banden te maken? Doordat je lang in dezelfde houding hebt moeten zitten?

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik denk ook inderdaad je banden.
    Heb dit zelf ook een tijd gehad!
    T komt inderdaad dan door lang in dezelfde houding te zitten.
    Heel vervelend, maar niets ernstigs!

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb het ook als ik lang zit. En in een autostoel zit je vaak wat meer onderuit. Bij mijn zijn het mijn banden.

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Je hele lichaam is aan het verweken is dus niet gek dat als je lang in dezelfde houding zit er last van krijgt. De volgende keer tussendoor een pauze inlassen en even een stukje lopen, kan zijn dat het dan minder is.

6. sim

sim Niet meer actief

bandenpijn, of de combinatie van iets straks aan of knellends met de autoriem, dit had ik laatst ook en gaf ook een stekende pijn, als je zit zit je broek ook wel eens strak in je buik...

7. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ik heb daar ook last van.. vooral als ik lang in de auto zit dan krijg ik rare buikpijn dat is dan gewoon banden pijn omdat je lang in 1 houding zit.. ik zet mijn rugleuning dan wat verder naar achteren en probeer wat relaxter te zitten dat helpt altijd wel..

8. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Heb ik ook!!! kan niet lang in 1 houding zitten..
    Heb het ook vaak na het autorijden of als ik op de wc heb gezeten.... zijn de banden (zei mn vk ook al)

Deel Deze Pagina