Dromen zijn bedrog,of toch niet????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 17 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:D ik had vanacht een hel bijzondere droom, nu vraag ik me af of dat sommige dromen echt kunnen zijn. ;) ik droomde dat we bij de dokter zaten,en dat hij me onderzocht, en wat later zei, gefeliciteerd,u bent zwanger!!! ;) en mijn mond viel open van verbazing en begon de stotteren ervan. Gaaf toch! :rolleyes: en toen zei hij wanneer ik was uitrekend en zo. Nou wie weet er is nog geen spoor van mijn ongie te bekenen. Normaal voel ik altijd wel wat rond deze tijd, :( maar nu niet :D
    we wachten weer af. echt wel spannend.
    groeten jennie72

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ben benieuwd meis....het komt waarschijnlijk omdat je er zo mee bezig bent. Maar je weet het maar nooit natuurlijk.. ;)

3. Niet meer actief

hai Sandra hoe is het met jou al ongie geworden?ik hoop het niet natuurlijk. :oops: komt goed ga eerst vandaag werken.even afleiding.
    groeten jennie72

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nog niet, maar mijn temp is weer aan het dalen....dus het zal nu niet lang meer duren! ;)

5. Niet meer actief

Hai Sandra sorry zo bedoelde ik het niet,ik wil juist dat je het niet word natuurlijk. Eeen beetje bot van mij.Sorry. Komt goed,ik ben ook heel bang dat ik het toch ga worden. :cry:
    groeetn jennie72

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nou ik heb 3 dagen gedroomd dat ik zwanger was en ik had vanochtend een positieve test in handen!!

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Gefeliciteerd Inky!!!! Super... :D
    dat kan dus ook.... ;)

8. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wauw wat gaaf Inky!!!! Gefeliciteerd
    Dus het kan dus wel....

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    toen ik zwanger was heb ik ook gedroomd dat ik zwanger was en dat was ik ook bleek later.
    Wie weet is jouw droom dus ook werkelijkheid!!!

10. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hoi allemaal, toen ik in april zwanger bleek, had ik ook van te voren gedroomd dat mijn ouders een kleintje van ons in hun armen hielden!Helaas was het een bbz, maar toch, ik was wel zwanger!!
    Eergister droomde ik dat mijn man zei dat hij dacht dat ik weer zwanger was..hij is normaal heel voorzichtig, maar zegt nu "in het echt" ook al een paar dagen dat hij denkt dat het zo is!!

Inky, gefeliciteerd!!!Heb je voor je NOD getets???Ik moet tot vrijdag wachten, hou ik dat vol????

Liefs Emma!

Ps wat hebben jullie voor "kwaaltjes"??Ik heb zere borsten, af en toe misselijk, volgens mijn mannetje worden mijn tepelhoven groter en ik heb al 2 weken een opgezette buik...ben ook smiddags al moe!!

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hmmm... ik droomde vannacht juist dat ik ongesteld werd :rolleyes: ;)

12. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Caitlin dan hoop ik voor jou dat dromen bedrog zijn ;)

@ Inky, GEFELICITEERD!!!
    @ JEnny72, ik hoop voor jou dat je droom uit zal komen :p

13. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Van harte Inky!!

en Jenny....wanneer kun je testen voor meer zekerheid?

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Het zou kunnen dat je er teveel mee bezig bent, maar ik heb wel meerdere dromen gehad die ook nog uitkwamen. Zo droomde ik tijdens mn zwangerschap dat ons dochtertje met een keizersnede geboren zou worden en dat ze in een couveuse kwam te liggen. Ik heb die week alles in orde gemaakt (tas klaar gelegd voor naar het ziekenhuis, fototoestel erbij gedaan etc...) Een week later werd mn dochter met spoed met een keizersnede gehaald, 6 weken te vroeg en ze moest 5 weken in het ziekenhuis blijven. Gelukkig had ik het fototoestel in de tas gedaan waardoor de verpleegster van mn keizersnede foto's heeft kunnen maken. Ik geloof dus wel dat je soms voorspellende dromen kan hebben!!!

15. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, heb ik gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling :confused: .... :D ...
    Moet vanmiddag afspraak maken bij de verloskundige, ben benieuwd met de 1e echo...

fay

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Spannend! Veel plezier vanmiddag :)

17. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    @ Fay ...'t zou wel heel apart zijn als je een tweeling draagt, nietwaar!

Veel plezier!!

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    denk niet dat Fay vanmiddag al meteen echo krijgt Elvira ;) Ze is nog te pril zwanger daarvoor :D Maar ben wel erg benieuwd Fay wat er bij je eerste echo uit komt :D

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    :oops: te snel gelezen...Evengoed veel plezier en ben benieuwd of je droom gelijk gaat krijgen bij je eerste echo Fay.

20. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    bedoelde dat ik vanmiddag een afspraak moet gaan maken bij de verloskundige... :D ...Bij 9 tot 10 weken zwangerschap, kan ik komen voor een echo...
    Ja ben heel erg benieuwd of het zo is of niet...Komt wel in de familie voor..
    Kan pas na 4 uur vanmiddag bellen voor een afspraak, dan weet ik de datum wanneer ik kan komen :D

fay

Deel Deze Pagina