Ben ik zwanger?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilaabv, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    hoe weet je dat hij nog maagd is? Van zoiets moet je nooit vanuit gaan en altijd voor jezelf kiezen. Niet zonder protectie vrijen! je zult de eerste niet zijn die van een "maagd" iets anders krijgt dan alleen maar liefde !

Ik snap dat dit de romantiek van het geheel af haalt, maar weet niet hoe ik dit anders moet overbrengen!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Weet je Bo......je bent 15 jaar jong, en wil niet zwanger worden.
    Waarom gebruik je dan geen bescherming?
    Denk dat jij slim genoeg bent en als je volwassen genoeg bent om sex te hebben, je ook wel weet dat je zwanger kan raken als je het niet veilig doet.

Al met al denk ik niet dat je zwanger bent tenzij je heel onregelmatig ongesteld bent.

Een zwangerschapstest kan ook later positief uitvallen omdat je lichaam niet genoeg hormonen heeft aangemaakt toen jij testte.
    Madcare en alle andere producten die beweren 6 dagen voor je ongi positief te kunnen testen die werken niet bij iedereen
    Ik testte negatief 4 dagen voor mijn ongi.

Ga als de donder naar de drogist of waar dan ook en haal die morning after pil.

Enne nadenken he voordat je het weer onveilig doet.

3. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    @ september08

ik had dit ook normaal werd ik ongi om de 25 dagen ik dacht oh dat zal nu ook wel niet dus hahaha
    de pil die regelde alles dus nu moet je lichaam het doen
    en bij mij is het dus zo nu dat ik pas rond de 35 dagen ongi word laatste keer zelfs 37dagen maar dat komt gewoon omdat je lichaam het nu moet regelen en meschien ook door ut ontpillen..
    maar als nog hoop ik natuurlijk voor je dat het zo snel raak ik is je weet maar noooit;D

4. lilaabv

lilaabv Lid

19 okt 2008
    8
    0
    0
    Ik heb de morningafterpil gister genomen,
    nu even afwachten of ik ongesteld word dit weekend.

Bedankt,
    Bo.

5. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Bo een SOA hoef je niet allen op te lopen door echt daadwerkelijk sex te hebben hoor! Door pijpen (of als hij ooit gepijpt is door iemenad) maar zelfs ook door een niet schone wc kan dit al. Ookal zegt hij dat hij nog maagd is....hoeft dit niet zo te zijn.

Ik zou als ik jou was de pil maar eens gaan halen en een pakje condooms en de volgende keer veel beter nadenken!

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier word 72 uur gezegd , best verwarrend voor dr

7. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

goed dat je toch maatregelingen treft!

hoop voor jou dat het goed afloopt..

liefs