Zou het...?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by madelief28, Jan 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. madelief28

madelief28 Nieuw lid

Jan 2, 2009
    2
    0
    0
    Ik heb de laatste week last van mijn onderbuik en onderrug (krampen, steken). Op 10-12 ben ik ongesteld geworden. We hebben van 19 tot 22 dec dagelijks geklust. Op 23 dec heb ik licht gevloeid (ovulatiebloeding?). Vanaf die dag heb ik een wat gevoelige/pijnlijke onderrug en onderbuik. De ene keer wat heftiger dan de andere keer. De laatste nachten slaap ik ook onrustig (droom veel, terwijl ik normaal amper droom...) Vanochtend ook af en toe een vlaag van misselijkheid, gelukkig trok dit in de loop van de ochtend weer weg.
    Omdat we het erg graag zouden willen let je ook op alle moglijke zwangerschaps symptomen en denk je natuurlijk ook al snel dat je bepaalde symptomen hebt. Echter willen we niet te vroeg juichen en ons zelf natuurlijk voor een telleurstelling sparen, maar het brengt zoveel onzekerheid met zich mee......

Herkennen jullie dit verhaal, en hoe verliep dit bij jullie?

Groetjes, Madelief

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

Oct 7, 2008
    6,636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Allereerst welkom op het forum!

Ik herken je verhaal enorm.......Mijn vraag dan ook is: hoelang ben je bezig? Hoeveelste cylcus is dit na het stoppen met de pil.....Neem tenminste aan dat je gestopt ben met de pil om nu bewust zwanger te worden? Verbeter me als ik het fout heb......

Zelf ben ik afgelopen september gestopt en sinds dien een zeer onregelmatige cylcus (38 en 71 dagen).......Tijdens mijn laatste cyclus wist ik haast zeker dat ik zwanger was....Alle symptomen waren aanwezig....maar helaas....Je kan jezelf zo voor de gek houden.....

Hopelijk voor jou is het wel raak.......Laat het ons weten......Ennnuhhhhh over hoelang kan je testen? Dat geeft natuurlijk een hoop zekerheid......

Succes!

3. madelief28

madelief28 Nieuw lid

Jan 2, 2009
    2
    0
    0
    Bedankt voor je reactie!

Hoe lang we bezig zijn?.....
    Ik ben ik okt '07 gestopt met de pil, met de gedachte om het eerste half jaar te ontpillen en daarna mogelijk voor het echie te gaan. Ik ben echter in het daar opvolgende jaar ongeveer 2 keer ongesteld geworden (maar dat was zeer minimaal). Het ging dus wat anders dan we hadden verwacht.
    En dus afgelopen dec '08 was ik dus voor het eerst weer echt ongesteld. 2 weken daarvoor had ik ook echt buikpijn en had ik al het vermoeden dat het een eisprong zou zijn geweest, en inderdaad werd ik 2 weken daarna ongesteld.
    Hoe lang mijn cyclus dus is... :(: Ik hoop dat het weer net zo is als voordat ik de pil slikte (regelmaat van 28 dagen). Ik heb 2 weken na mijn menstruatie weer wat buikkrampen gehad en licht gevloeid, je zou dus denken dat dat mijn eisprong weer was.
    Als dit allemaal klopt dan zou ik aankomende woensdag 5 januari weer ongesteld moeten worden, of juist niet....
    Pfff, wat duurt dat wachten lang en kun je zoveel in je hoofd halen.... :(

4. ikke37

ikke37 Lid

Jan 10, 2009
    24
    0
    0
    Hoi,

Ook ik word gek van het wachten. Ben eind november gestopt met de pil. Heb vervolgens mijn ongi gehad, de gewone 5 dagen voor mij. Toen weer een ongi (? denk ik) op 26 dec, dit duurde maar twee dagen en was zeer weinig en donkerder. Ik ben nu opruimerig, volgens een meting op de sportschool is mijn buikomvang met 15 cm toegenomen wat zij niet kon verklaren ( meteen maar gezegd dat ik gestopt ben met de pil) mijn buik voelt wel iets opgeblazen, vooral 's avonds. Overdag meer naar het toilet en 's nachts een droge mond. Ik heb testjes gedaan maar die zeggen negatief, maar ik heb begrepen dat die testjes ook niet alles zeggen. Ik ben erg benieuwd of ik nu zwanger ben, 21 januari moet dan nu mijn NOD zijn. Is er iemand met dezelfd klachten die wel zwanger was?

Inge

5. brownie

brownie Lid

Dec 29, 2008
    50
    0
    0
    Hey ,, k heb precies zelfde als jou .. ik was 26 dec. ongesteld geworden voor maar3 daagjes :S normaal ben ik zeker 5 dagen Maarjha bij was het heel weinig en hel licht van kleur en dun.. ondertussen had ik ook heel erg last gehad afgelopen dagen van me onderbuik bij me lies lins en dan weer rechst steeken waren dat alsof ik nog ongesteld was maa rik was allang klaar. dus ik d8 ook van zou ik dan zwanger zijn ..want ik was 10 dec. was ik vruchtbaar maar op de 12de dan had ik t gedaan dus ik weet niet of je dan nog kans op zwnagerschap heb .. ik heb snachts ook last van droge mond als ik slik doet wel pijn en smorgens heb k t niet ik weet zelf ook niet wat k moet denken maa ik ga ook dus 21ste testen ik had vandaag ook gedaan en was negatief maar ik probeer het over 11 dagen weer en dna kijk ik wel. soms ben k ook misselijk en heb hoofdpijn maar gaat gewoon weer weg na een uur me tepel jeukt wle alleen maar bij 1 tiet ..Maaarjha ik ben benieuwd allemaal :)

6. ikke37

ikke37 Lid

Jan 10, 2009
    24
    0
    0
    Hoi Brownie,

Dat wordt gezellig op 21 januari, dan kan ik ook testen.
    Aangezien we dezelfde klachten hebben ben ik erg benieuwd wat de uitslag is.
    Kon ik maar even aan iets anders denken, kan er niks aan doen maar het houd je gewoon bezig.
    Laat het even weten de 21ste wat de uitslag is. Er zijn ook testen waarbij je al een paar dagen ervoor kan testen.

Gr. Ikke37

7. minkep

minkep Bekend lid

Jan 4, 2009
    644
    0
    0
    barendrecht
    Ben zo misseluk
    zal ik het zijn?

Share This Page