Hoi allemaal, Ik werd vannacht wakker met forse stekende buikpijn (ik werd er echt naar van), welke na ongeveer een kwartier weer verdween. Vanmorgen werd ik wakker met een zeurend gevoel in mijn onderbuik die eigenlijk aan blijft houden. Het is net geen echte pijn... Ik ben op dit moment ruim 6 weken zwanger. Ik maak me zorgen over een mogelijke miskraam, ondanks dat ik geen bloedverlies of iets anders erbij heb. Herkent iemand deze klachten? Adviezen? Petra.
Ik heb precies hetzelfde gehad vannacht wat je beschrijft. Ik heb de dokter gebeld en die zei dat het vaker voorkomt. Het kunnen ook je darmen zijn. Ik heb nu geen last meer van buikkrampen. Ik ben vannacht naar de wc gegaan maar daar werdt ik een beetje naar. Duizelig zelfs maar na 10 min was het weg.
Ow dat heb ik ook hoor. Dan krijg je ineens een hele erge steek, maar na een minuut of 10 of 15 is het gewoon weer weg. Mijn gyn zegt dat het normaal is. Jou baarmoeder is aan het uitrekken, en dat voel je heel erg goed. Er gebeurd nu ook veel in je lichaam.
Dank jullie wel voor jullie antwoord. Ik voel me een stuk rustiger nu ik weet dat meer dames hier last van hebben, zonder dat het gelijk iets ernstigs betekend.