Kan iemand me weer met beide benen op de grond zetten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door margriet80, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margriet80

28 dec 2008
    27
    0
    0
    Volgens de berekeningen zou ik afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad hebben. Nu hebbenn we natuurlijk voor en na afgelopen vrijdag regelmatig geklust.
    Sinds gisteren ben ik met vlagen misselijk en heb een weeig gevoel. Ben ook erg moe..Beetje katerig..Tuurlijk hoop ik dat t wat te betekenen heeft..Maar mijn verstand zegt ook dat mijn lichaam en m'n psyche een spelletje met mij spelen. En misschien komt er wel een griepje aan :D
    Toch kan ik het duiveltje in mijn hoofd niet uitschakelen die zegt na ja t kan natuurlijk...

Het is gewoon nog veel te vroeg om iets zinnigs te kunnen zeggen weet ik heel goed, vandaar de vraag help me even met beide benen weer op de grond te krijgen:)

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Mag eigenlijk niet reageren want daar kan ik je niet meehelpen. ben eigenlijk net zo erg. Voel vanaf mijn eisprong ook van alles. Zeurend gevoel in mijn buik, steken in mijn lies die doortrekt naar mijn benen, veel plassen, maar raar poepen (sorry) slecht/onrustig slapen, opgezet gevoel, opgezette borsten, aders over mijn borsten.... Tja en hoop het ook zo, maar weet ook dat ik mezelf er een beetje gek mee maak, net als jij dus.
    Het kan, maar zou ook heel goed niet kunnen. Het is gewoon wachten en het is goed om afleiding te zoeken, dus ik moet maar eens van deze site af en iets nuttigs gaan doen.
    Sterkte en ik duim voor je

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik duim gewoon even voor jullie dat jullie de komende tijd op een roze wolk kunnen gaan leven en niet met beide benen op de grond hoeven te komen ;) !

Ik weet hoe ik mezelf voelde toen ik nog niet zeker wist of ik zwanger was maar wel zelf al het idee had dat er vanalles gebeurde in mijn lijf. En mijn man maar zeggen 'wacht nu maar af' ....... makkelijk gezegd maar dat lukt dus niet.

Dus meiden sterkte de komende dagen!

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ah dank je das lief!

5. margriet80

28 dec 2008
    27
    0
    0
    Dank je wel! Erg lief van je!
    Probeer :D er zelf maar vanuit te gaan dat t weer niks is dan kan het alleen maar meevallen:)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

tja, ik kan je wel helpen denk ik...

hoe meer ik voelde, hoe meer ik niet zwanger was ;)
    toen ik wel zwanger was merkte ik nauwelijks iets.. zelfs toen ik overtijd was dacht ik dat het door stress kwam.

die dagen vlak voor je ongi moet worden zijn altijd het ergste!

7. margriet80

28 dec 2008
    27
    0
    0
    Klopt uit eigen ervaring weet ik ook dat toen ik vorig jaar zwanger was ik die maand ook niets opmerkte..

Helaas is die zwangerschap misgegaan in de 27 week..Door zwangerschapsvergiftiging..
    Maar ja hierdoor is de wens des te groter en haal ik me deze keer van alles in m'n hoofd..

Dus ga er nu ook eigenlijk van uit dat er niets aan de hand is..
    Maar stiekem hoop ik natuurlijk wat anders (tegen beter weten in:))

8. Marieke1983

gatver, ik week 27?!
    oef dat lijkt me echt afschuwelijk!

9. margriet80

28 dec 2008
    27
    0
    0
    klopt is verschrikkelijk, wens het niemand toe..
    Was vorig jaar september, dus ook nog niet echt heel lang geleden..
    Waarschijnlijk wil ik het gewoon te snel en te graag..
    Is moeilijk..

10. Marieke1983

dat kan ik me voorstellen, dat het moeilijk is..en is het niet zo datv de kans op opnieuw zw.diabetes de volgende keer weer groter is?

ik heb overgewicht en ben bang dat ik zw.diabetes ga krijgen...ben er nu al heel bewust mee bezig. zeker als ik verhalen lees zoals dat van jou...

heb je wel het gevoel dat als je weer zwanger raakt het een nieuw kindje is? (dus niet als vervanging)

ik hoop echt heel erg dat je snel zwanger bent en alles goed mag verlopen!

11. margriet80

28 dec 2008
    27
    0
    0
    Was zwangerschapsvergiftiging / pre eclampsie geen diabetes..
    En een nieuw kindje zal zeker de plaats van onze dochter niet innemen, zij is ons eerste kindje en zal dat altijd zo blijven..

Maar snap je vraag wel hoor.
    Kan me voorstellen dat je bezorgd bent en er bewust mee bezig bent, is denk ik ook alleen maar goed.

Maar vergeet niet te genieten!

12. Marieke1983

oh oke, ik dacht dat dat hetzelfde was, weer wat geleerd ;)

nee vergeet ik ook niet, het genieten, dat zou zonde zijn!

laat je het weten als je weet of je zwanger bent of niet?

13. margriet80

28 dec 2008
    27
    0
    0
    Ja meld het zeker als ik weer zwanger ben! Maar m'n gevoel zegt toch dat t deze maand niet zal zijn..

Wachten het rustig af en anders volgende maand beter :D Maar laat het hoe dan ook weten!

Deel Deze Pagina