Even een vraagje...over rugpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mmuisje, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Hallo allemaal,
    even een vraagje, ben toch wel benieuwd en kan het niet zo snel vinden.
    Gisteren last van rugpijn gekregen, onderrug.
    Vanmorgen had ik enorm last van rugpijn, zo erg dat ik bijna flauwviel, gelukkig voelde ik dit wel aankomen (vaker gehad) en kon erbij gaan zitten. Later deze ochtend en na paracetamol eigenlijk nauwelijks meer last. Nu vroeg ik mij af zijn er meiden die zwanger zijn die als eerste symptoom ook alleen last hadden van hun rug?
    Ben wel erg benieuwd eigenlijk!
    Bedankt alvast voor de reacties...

2. ikke23

ikke23 Actief lid

9 dec 2008
    230
    0
    0
    ja hoor maar met vlagen kwam het opzetten soms hevig soms maar paar x kramp achtig.

liefs

3. Sjimf

Sjimf Actief lid

25 jan 2009
    268
    0
    0
    Ik ook, was achteraf gezien mijn allereerste symptoom!
    Ik duim voor je...

4. snoopybanjer

28 mrt 2008
    56
    0
    0
    Ow, wat goed om te lezen, ik zat me namelijk net vandaag hetzelfde af te vragen!

5. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Ik vind het wel spannend hoor, hoop het zo, maar ja ga ook maar niet teveel op hopen en gewoon maar afwachten!
    Heb verder nog helemaal geen klachten eigenlijk, heel af en toe wat 'sterretjes' bij snel bukken / bewegen, maar hier heb ik normaal gesproken ook wel eens last van.
    We wachten maar af dus...
    Bedankt voor de reacties tot nu toe.

6. Mama van Roan

22 jul 2008
    56
    0
    0
    Ik had het vorige week zelfs nog zo erg dat ik echt op bed moest gaan liggen en maandag teste ik dus positief, maar ja het hoeft er natuurlijk niet mee te maken hebben het kan ook toeval zijn maar in ieder geval succes.

7. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    @ mama van roan, heb jij dit meerdere malen gehad, of 1-malig?
    Ik heb er nu geen last meer van. Ook nog geen verdere ongi-klachten, maar verder ook niet echt andere verschijnselen die kunnen duiden op een zwangerschap....nou ja af en toe wat steekjes in m'n onderbuik...
    Ik ga in elk geval nog even afwachten, zaterdag testen!

(grrr waarom duurt wachten zo lang... ;) )

8. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Hi,

Ja ik heb ook last van rugpijn en gisteren had ik aan de linkerkant wat trekkende pijn, maar dat is nu weer weg.
    Ik kan 12 feb testen, maar vind het wel heel erg spannend hoor, maar idd ga ik er nog niet vanuit hoor. Maar hopen doe ik wel.
    Wat ik ook heb is gewoon een opgeblazen en vol gevoel, en ik heb ook een inwendig onderzoek gehad omdat ik zo buikpijn had, maar de dokter zij dat mijn baarmoeder goed is en dat ik niks heb en dat ik moet afwachten.
    Maarja het duurt nog een hele week hihi.

Ik heb wel sex gehad tijdens de dagen dat ik dat rekbare slijm had, en dan ben je meestal toch heel vruchtbaar?

9. Mama van Roan

22 jul 2008
    56
    0
    0
    mmuisje ik had dit echt maar 1 dag maar wel heel hevig, uit mijn vorige zwangerschap weet ik wel dat dit rond 7 weken begon ,maar dat was een zeurderige pijn dit was echt meer een pijn alsof er iets klem zat. Maar ik heb wel gemerkt hoe meer je er mee bezig bent dat je veel meer pijntjes voelt als normaal :) nu heb ik echt heel veel last van vermoeidheid ben niet vooruit te branden en mijn buik voelt opgezet en echt eetlust is er ook niet vergeleken met een week geleden.
    Nou succes mmuisje laat je het weten?

Groetjes

10. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Gefeliciteerd trouwens, had ik in het vorige berichtje niet eens gedaan!
    Geniet er van hoor en hoop voor je dat je niet meer klachtjes krijgt is toch niet zo fijn, al weet je wel waar het voor is...
    en ik zal het natuurlijk laten weten.

@ Sunshine ze zeggen het inderdaad wel dat je dan vruchtbaar bent, dus ik zal voor je mee duimen.
    (Af)wachten duurt lang hé....dat is iets waar we het hier op het forum allemaal wel mee eens.
    Ik had aan 't begin van de maand ook zoiets, oke niet teveel mee bezig zijn, kan ook niet goed zijn. Maar ja, je hoopt het zo en wilt het toch heel graag dus dan ben je er 'onbewust / ongewild' toch weer meer mee bezig!

11. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    helaas... ongesteld... weer een nieuwe ronde dan... :x

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Jammer muisje! :(

Ik had ook last van rugpijn. Nu nog steeds...
    Maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moest worden, dus in eerste instantie viel het niet zo op....

13. Mama van Roan

22 jul 2008
    56
    0
    0
    mmuisje wat jammer dat het deze ronde niet raak was, volgende ronde misschien meer geluk misschien spreken wel elkaar nog eens

Groetjes

Deel Deze Pagina